15 Reacties
5 jaar geleden
Wij hadden gisteren afspraak in de winkel. Daar vertelden ze ons dat bestellingen teruggedrongen zijn naar 40% à 60% van het normale aantal. Bij ons kun je ook steeds bijbestellen indien tekort. Dus beter dat dan achteraf massa’s overschot...
5 jaar geleden
Ik ga er enkele maken, al is het maar voor een schone foto van te hebben. En dan zorgen dat je er snel kan bijmaken moest het nodig zijn.
5 jaar geleden
Ik zit met juist dezelfde vraag... op het werk wouden we gewoon een grote bokaal zetten met doopsuiker in maar dit mag ook niet. Als we alles apart gaan moeten verpakken, gaat het ofwel veel geld kosten ofwel gaat het ons veel tijd innemen. Ook voor het bezoek thuis heb ik geen enkel idee... ik denk dat we beter kunnen afwachten tot begin maart om te zien wat de maatregelen vanaf maart zijn...
5 jaar geleden
Ik ga er enkele maken, al is het maar voor een schone foto van te hebben. E ...
Daar hebben we ook al aangedacht, je wil toch een mooie herinnering aan de geboorte van je kleintje he...
5 jaar geleden
Reactie op Annelies93
Ik zit met juist dezelfde vraag... op het werk wouden we gewoon een grote b ...
Tot begin maart is al redelijk laat om nog te bestellen denk ik aangezien de meeste vragen om 10 tot 12 weken op voorhand te bestellen 😔
5 jaar geleden
Tot begin maart is al redelijk laat om nog te bestellen denk ik aangezien d ...
Dat is natuurlijk wel het nadeel aan bestellen... ik ga het zelf doen dus ik kan nog wachten tot maart
5 jaar geleden
Als ik het hier zo lees hebben we veel te veel. Hebben wat afgestemd met vrienden die rond dezelfde tijd bevallen. Wij hebben een 200tal geboortekaartjes te versturen en hebben 150stuks doopsuiker. In principe heeft alles wat een houdsbaarheiddatum heeft eentje die ruim voldoende is, waardoor we dit ook nog kunnen aanbieden tijdens het doopsel (doopfeest tegen tijd dat we terug mogen). We hebben er bewust bij nagedacht om vooral dingen te nemen die niet slecht worden (badzout, parfum, etc.)
5 jaar geleden
Reactie op Annelies93
Dat is natuurlijk wel het nadeel aan bestellen... ik ga het zelf doen dus i ...
Waar koop jij alles? :)
5 jaar geleden
Wij gaan doen zoals 'gewoonlijk' omdat we iedereen die felicitaties of een cadeautje stuurt toch een bedankje willen geven. We kiezen voor dingen die niet meteen bederven en zetten een soort van 'ketting' op, waarbij we aan die paar mensen die langskomen voor een raambezoekje een stapeltje meegeven om uit te delen aan hun occasionele (buiten)contacten.
5 jaar geleden
hier ook uitgerekend op 10 apri🤩 We hebben zo'n 100 kaartjes te versturen en hebben nu voorlopig de helft (50) aan doopsuiker besteld. Zo kunnen we vrienden en familie iets teruggeven moesten we reeds een cadeau krijgen 😊.
5 jaar geleden
Heb hier aantal dingen gemaakt. Denk een 6tal buisjes doopsuiker met naam op , 6tal buisjes met badparels in en naam op dan kleine flesjes met sticker naam op gevuld met badzout gin flesjes ook met sticker naam en snoepzakjes voor kids
Ge gaat toch zowieso ‘bezoek’ over de vloer hebben. U ouders , schoonouders meter Peter broers zussen. Dus heb allerlei voorzien en dees aantal zet ik uit maar heb nog extra liggen om bij te maken int geval van