26 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt meestal van 12 tot 2 uur. S'avonds slaapt ze van 8 tot 8 ongeveer. Half 10 is idd best laat ja!Je zou het kunnen proberen, misschien werkt het wel. Hoelaat wordt hij s'ochtends dan wakker als hij zolaat naar bed gaat?

één jaar geleden

Ik breng mijn dochter tussen half 1 en 1 naar bed, de ene keer slaapt ze zo en de andere keer duurt het 3 kwartier. Ik maak haar max om 3 uur wakker net als haar broer van een jaar ouder en om 7 uur gaat ze dan weer naar bed. Hier ook zelfde verhaal, ene keer is ze zo in slaap en dan duurt t weer wat langer. Hangt er vaak ook vanaf hoe ze snachts geslapen heeft, ze slaapt meestal niet door.

één jaar geleden

Ik breng mijn dochter tegen 12.00 a 12.30 op bed, ze slaapt soms 1,5 uur en soms 2,5 uur. S avonds gaat ze tussen 19.00 en 20.00 zonder problemen op bed en slaapt lekker door.

één jaar geleden

Over het algemeen 1,5 uur. Soms korter en soms langer.

één jaar geleden

Hier gemakkelijk 2,5 tot soms wel 4 uur, maar goed, we hebben dan nu ook een baby die zorgt voor de nodige extra prikkels.

één jaar geleden

De mijne slaapt van 12.30 tot minimaal 15u en gaat dan om 18.30u weer naar bed (kletst dan meestal nog een half uurtje). We hebben een slaapkopje als ik het zo lees 🙈

één jaar geleden

Middagdutje van 13:00 tot 14:30 en om 18:45 ligt ze er weer in de avond. Volgende ochtend tussen 07:30 en 08:30 wakker.

één jaar geleden

Hier al maandenlang max een uur en een kwartier, daarna maak ik haar wakker. Dan slaapt ze van 19 tot 7-7.30. Als ik dit niet doe, slaapt ze echt niet om 19u en zet ze de hele boel op stelten

één jaar geleden

Hier slaapt mijn tweeling van 13.00-15.30 (ze zijn dan vaak al aan het spelen in bed, maar dan krijg ik nog wat huishouden gedaan☺️) ‘S nachts van 19.15-7.45 meestal.

één jaar geleden

Om half 12 een dutje van 1,5 of 2 uur. In de avond om 19u naar bed en dan slaapt ze van 19.15 tot 6. Broerlief is ook altijd vroeg wakker. 🙃

één jaar geleden

Hier slaapt hij ‘s middags van 13:00 tot 14:30/15:00 en ‘s nachts van 19:15 tot 07:30 meestal.

één jaar geleden

Hier van 12u tot 14u en savonds om 19u naar bed en word wakker om 6u 🥳

één jaar geleden

Hier slaapt ze echt wat ze zelf nodig heeft. Meestal tenminste 2 uur, maar soms zelfs 4 uur achter elkaar. Overdag wisselt erg hoelaat ze gaat slapen, maar savonds wil ze altijd rond dezelfde tijd weer naar bed. Tussen 9 en half 10. Soms komt ze om 8 uur savonds uit bed, en slaapt dan nog steeds om 9 uur weer 'verder'. Maar ik begrijp wel overal dat dit uitzondering is. 🤷‍♀️ Snachts tenminste 12 uur achter elkaar.

één jaar geleden

Soms slaapt hij overdag niet, maar meestal iets tussen 45 min en 2,5 uur. 's Nachts meestal rond 20:00 tot een uur of 7, met soms nog wat troostmomenten tussendoor

één jaar geleden

Overdag naar bed tussen 12/13u en slaapt dan tussen de 1,5 en 3 uur. 's avonds rond 19u naar bed en dan tussen 6.30/8u wakker. Maar ik denk dat elk kindje anders is.. ik probeer altijd zoveel mogelijk te kijken wat ze nodig heeft en maak haar nooit wakker. Tenzij we 's ochtends optijd de deur uit moeten natuurlijk.

één jaar geleden

Sinds een week het middagslaapje ingekort naar 1,5 uur. Moet hem dan altijd wakker maken, maar hij slaapt 's avonds weer snel en wordt ipv 5u weer om 7u wakker.

één jaar geleden

Reactie op Sdv95

Sinds een week het middagslaapje ingekort naar 1,5 uur. Moet hem dan altijd ...
Hoe laat doe je ‘m dan naar bed? Hier overdag ook een lang slaper maar vroeg wakker! Vanochtend ook 05.00 uur en lijkt echt uitgerust dus wil ook iets aan die middagslaap sleutelen…

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Hoe laat doe je ‘m dan naar bed? Hier overdag ook een lang slaper maar vroe ...
Ik heb ook t middagdutje ingekort ze sliep standaard 2u nu maak k er na uur max 1,5 wakker.. en word nu rond 6 wakker gister zelfs 7u 🤷‍♀️ ipv 5u

één jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Ik heb ook t middagdutje ingekort ze sliep standaard 2u nu maak k er na uur ...
Oké oké goed! Dat is dus zeker het overwegen waard. Van 12.30-14.00 ofzo dan middagdut? En bedtijd?

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Oké oké goed! Dat is dus zeker het overwegen waard. Van 12.30-14.00 ofzo da ...
Ja ik doe indd tot 2u en half1 na bed en vervolgens gaat ze savonds ene keer 19;15 na bed andere keer half8 ligt er aan hoe ze is ..