Gewoon benieuwd! Een aantal van de dames in deze groep hebben inmiddels een 2e, wellicht 3e kindje (of meer), hoe kijken jullie aan tegen een 3e?
Mijn man wilt er heel graag meer dan 2, liefste 4. Maar goed die werkt 50 a 60 uur per week dus eindstand sta ik er wel alleen voor 5 dagen in de week😂
Ik twijfel nog, op papier gezien is 2 ideaal past in de auto, iedere hand een kind, afentoe allebei 1, maar ja. Vraag me ook af of iedereen zo n gevoel heeft dat je “compleet” bent. We hoeven uiteraard nog geen keuze te maken. Qua leeftijd kan het over 5a10 jaar ook nog, maar goed wil dan wel geen te groot gat ertussen!
Maar ergens denk ik, 3 is wel oneven, valt er dan iemand buiten de boot? Betekent 3 dan ook gelijk nummer 4? Kan ik dat wel aan? Ik ben nu soms al helemaal op, en t zijn er “nog maar 2”. Andere kant lijkt het me wel heel fijn om een groot gezin te hebben van 3/4. Kan me ook niet voorstellen nooit meer een positieve test te hebben en zwanger te zijn. Heb totaal geen gevoel gehad van dit is de laatste keer bij de 2e…
Lijkt me gewoon fijn gedachtes van andere te lezen, geen goed of fout 🥰