Honger

KathyJ
6 dagen geleden
Volgen
Normaal kan ik nooit eten in de ochtend als ik wakker word.. En nu word ik gewoon wakker van het erge honger gevoel en knort me maag onwijs, zijn er meer mensen die dit hebben? Ik ben nu 4w5d.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Alba123
6 dagen geleden
Ik heb dit ook heel erg. Als ik wakker word moet ik gelijk eten, anders wordt ik misselijk.. Maar zo gaat dat eigenlijk de hele dag door.. ik ben nu 5w6d
  • Rapporteren
imaw
6 dagen geleden
Ohh dit is zo herkenbaar. Ik heb zelfs als ik wat eerder wakker wordt om te plassen dat ik dan bijna niet meer kan slapen van de honger 😂
  • Rapporteren
CK95
6 dagen geleden
Ik heb tegenwoordig gewoon de hele dag trek... net halfuur geleden wat yoghurt met muesli op, en mijn maag knort nu al weer. Probeer wel te letten op mijn eten. Dit had ik normaal nooit! Ben nu 4 weken.
  • Rapporteren
KathyJ
6 dagen geleden
Reactie op imaw
Ohh dit is zo herkenbaar. Ik heb zelfs als ik wat eerder wakker wordt om te plassen dat ik dan bijna niet meer kan slapen van de honger 😂
Haha Ja dat het ik ook idd, heel vervelend 😂
  • Rapporteren
Jennash
5 dagen geleden
Ik heb constant honger maar mijn voelt toch erg opgeblazen.
  • Rapporteren
Louise 86
5 dagen geleden
Herkenbaar. Ik kan heel de dag wel eten. Ik krijg ook geen "vol" gevoel. Het enige probleem is, ik vind niets echt lekker, waardoor ik gemakkelijk een half uur voor de koelkast kan staan zonder te weten waar ik trek in heb. 🤣
  • Rapporteren
KathyJ
5 dagen geleden
Reactie op Louise 86
Herkenbaar. Ik kan heel de dag wel eten. Ik krijg ook geen "vol" gevoel. Het enige probleem is, ik vind niets echt lekker, waardoor ik gemakkelijk een half uur voor de koelkast kan staan zonder te weten waar ik trek in heb. 🤣
Dat heb ik dan weer niet, als ik te veel eet word ik misselijk maar daarna gaat me maag weer knorren en kan ik weer eten haha
  • Rapporteren
NSV
5 dagen geleden
Reactie op Louise 86
Oh heel herkenbaar dit! Gister gingen wij uiteten en vond niets echt lekker. Van te voren ook eerst een half uur voor de koelkast gestaan en nergens zin in, daarna weer in de snoep kast gekeken, ben denk ik wel 10 keer op en neer gelopen en uiteindelijks niets gepakt 😅
  • Rapporteren
A-tje
5 dagen geleden
Reactie op Louise 86
Herkenbaar iets willen eten maar niet weten wat.. ik heb juist minder honger nu. Normaal was ik een goede eter en nu zit ik zo snel vol..
  • Rapporteren