Hi allemaal,
Hebben jullie tips voor een huilende baby in de maxi cosi in de auto?
Mijn zoontje zat eerst heel relax in de auto en sliep vaak. Nu lijkt hij het ineens niet meer leuk te vinden.
Het gekke is dat het niet aan de maxi cosi lijkt te liggen, want als ik ‘m op het onderstel van de kinderwagen doe en ga winkelen bijv., dan huilt hij niet en slaapt hij wel?
Misschien te warm?
Ben benieuwd of jullie tips hebben!
Hier ook drama in de maxi cosi...
Nu heb ik die doek (voor de zon) eraf gehaald en nu gaat het echt een stuk beter..
Was elke keer een groot krijsfestijn en dat is nu echt niet meer.
Ideaal is het niet ivm regen (de zon schijnt toch niet😭) maar goed alles voor over om ze stil te kunnen vervoeren
Onze kleine meid huilt ook zodra ze in de maxi-cosi zit. Maar zodra we rijden (met de auto of de kinderwagen) dan is ze stil. Denk dat ze de trillingen / bewegingen fijn vind en zodra dat wegvalt ze niet meer tevreden is. Herkenbaar?
Zingen doe ik ook, heel hard.. zag twee beren… om het huilen te overstemmen 😂.
Spiegeltjes hangt er al, daar kijkt hij soms ook naar.
Zonnekap terugklappen is n goed idee. Ga ik uittesten! Misschien wil ie meer kijken.
En dat ie mij mist denk ik soms ook ja, als ik ernaast ga zitten houdt het namelijk bijna altijd op.
Maarja, zit niet altijd met z’n 3-en in de auto 😇
Dit leek vandaag te helpen! Heb de beugel en zonnekap gewoon ingeklapt en h ...
Fijn dat het lijkt te helpen! Zorg er alleen wel voor dat de beugel rechtop blijft en je dus alleen het zonnekapje losmaakt. Die beugel biedt namelijk bescherming bij een ongeluk.
Fijn dat het lijkt te helpen! Zorg er alleen wel voor dat de beugel rechtop ...
Is dat zo? Op het plaatje op mijn maxi cosi is de beugel naar beneden als je hem in het fix ding van de auto hebt staan.
Fijn dat het beter ging met de kap naar beneden! Als het gehuil weer terugkomt kun je proberen of het helpt om een speeltje op te hangen.
Fijn dat het lijkt te helpen! Zorg er alleen wel voor dat de beugel rechtop ...
Ok thanks, dat wist ik niet. Dacht dat het gewoon een handvat was om te tillen haha.
Heb de baby inleg er ook uit gehaald, want in de handleiding van de Pebble Pro staat dat hij eruit mag als ze groter zijn dan 60cm.
Alleen het hoofdkussen laten zitten. Ben benieuwd hoe hij het vindt!
Is dat zo? Op het plaatje op mijn maxi cosi is de beugel naar beneden als j ...
Wanneer de beugel omhoog staat en er ontstaat een ongeluk, kan de maxicosi nooit ondersteboven op je baby terecht komen. De beugel werkt dan als een soort schild.
Onze dochter spuugt laatste 2 dagen aldoor als we haar in de maxi cosi zetten. Het is dan “oude” melk. Als we haar in de newbornset zetten op de tripptrapp dan is er niks aan de hand. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik er voor kan zorgen dat dit niet aldoor meer gebeurt?
Onze dochter spuugt laatste 2 dagen aldoor als we haar in de maxi cosi zett ...
Bepaalde houding denk. Als ik m’n zoontje tegen m’n bovenbenen aan leg met z’n benen op mijn buik zeg maar, spuugt ie ook meer dan gemiddeld. Heb ‘t idee dat de newbornset wel net in een andere hoek ligt.
Sorry, weet niet wat je eraan kunt doen. Lastig!
Bepaalde houding denk. Als ik m’n zoontje tegen m’n bovenbenen aan leg met ...
Ik heb ook geen idee. Ze heeft afgelopen dinsdag prikjes gehad en zit in sprong 4, dat zal allemaal ook niet echt mee werken. Hoop dat het gauw weer over is☺️