23 Reacties

5 jaar geleden

Ik had voor eerste kindje denk 7 grote en stapels kleine hahah echt heel veel,maar meneer wilt er ook in bed, zijn zn kroelen馃檲 je kan er van alles mee ook als kindje ouder word zijn altijd handig kan je nooit teveel van hebben eigenlijk

5 jaar geleden

Bij Hema te koop maar ook bij de Wibra. En op veel meer plekken en van merken, maar gezien de aantallen zou ik niet voor al te dure gaan, maar dat is je eigen keuze natuurlijk

5 jaar geleden

We hebben de grote 2 stuks 120x120 van done by deer en 4 stuks 70x70 en dan merkloze 30x30 monddoekjes. Een vriendin van ons met 2 kleintjes zei dat die van done by deer het allerfijnste en zachtste zijn :). Wel prijzig. Dus ga er ook nog paar van de zeeman halen voor erbij

5 jaar geleden

Ja top om er veel te hebben. Ook voor bijvoorbeeld op aankleedkussen. Dan hoef je niet telkens de hoes te wassen als t vies word. Ja voor alles eigenlijk. En idd gewoon bij zeeman/wibra. Bij hema of ergens anders word t een duur grapje, v terwijl het materiaal hetzelfde is

5 jaar geleden

Ik had er voor mijn eerste dochter best wel veel, en maar goed ook, aangezien zij dit als knuffeldoek ging gebruiken en nu 5 jaar later nog steeds de xxl hydrofieldoeken als favoriete "knuffel" gebruikt, zonder kan ze niet slapen en zij voelt zich nog steeds erg getroost en comfortabel met zo'n doek.

5 jaar geleden

Met 2 xxl doeken, 6 70x70 en een paar monddoekjes heb je een leuke starthoeveelheid. Als je weet wat je fijn vind om te gebruiken, kun je later (via internet) bij kopen. Zelf heb ik monddoekjes bij de eerste amper gebruikt. Wel om mee te nemen.

5 jaar geleden

Wij hadden wel 25 hydrofiele doeken en dat lijkt veel, maar soms zaten ze bijna allemaal in de was 馃槀 ik zou echt minimaal 10 60x60 aanschaffen en 2 xxl. Het is echt waar, je kan er nooit genoeg van hebben en je kan ze overal voor gebruiken! Wij hebben ze overal vandaag. Prenatal, Hema, action, zeeman. Je merkt wel verschil in zachtheid, maar soms gebruik je ze maar 10 seconde en dan kunnen ze weer de was in, dus ik zou gewoon doen wat je portemonnee toelaat!

5 jaar geleden

Hier 15 stuks van de maat 70*70. 15 stuks van de maat 120*120 (als dekentje, als handdoek (echt tot een jaar of 12 te gebruiken of later als haar handdoek, als hoeslaken, als speelkleedje, als onderlegger op aankleedkussen, etc). 20 stuks van de 30*30 monddoekjes, badstof en hydrofiel. En 15 hydrofiele washandjes. Klinkt veel, maar echt, het is er zo door 馃き. Tip. Haal voornamelijk dezelfde kleuren, is praktisch met wassen!

5 jaar geleden

Qua merk, haal ik de grote van done by deer, Jollein of meyco. Die blijven lang mooi en ik gebruik ze jaren, dus dat is fijn als het mooi blijft. De kleinere doeken gewoon Wibra, zeeman of action.

5 jaar geleden

Oh, haha. En de 70*70 doeken zijn ideaal mee te nemen naar bijvoorbeeld de camping of vakantie als handdoeken en theedoeken. Dus wij gebruiken ze veel langer dan alleen de babytijd

5 jaar geleden

Hangt ervan af hoe vaak je wast en of je een spugertje hebt. 6 tot 10. Probeer een paar mega hydrofiels te vinden, die zijn fijn!

5 jaar geleden

Ik ga kijken wat ze bij de stoffen winkel kosten want dan wil ik paar grote zelf maken als dat veel goedkoper is. Heerlijk naaimachine aan en afstikken en klaar 馃槄 anders zou ik bij de hema of zeeman kijken

5 jaar geleden

Reactie op Paula1988

Ja top om er veel te hebben. Ook voor bijvoorbeeld op aankleedkussen. Dan h ...
Ik vind dus die van de Hema veel fijner. Ze blijven zachter na het wassen, terwijl die van de Zeeman een beetje stug worden. In ieder geval niet zo fijn zacht en soepel als die van de Hema. Dus dan betaal ik toch liever een beetje meer. En dan maar eventueel een paar minder. Ieder z'n eigen. 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op MarthaHari

Ik vind dus die van de Hema veel fijner. Ze blijven zachter na het wassen, ...
Oohh... Dat is inderdaad wel belangrijk. Ik ging er vanuit, hydrofiel is hydrofiel 馃 bedankt voor je toevoeging. Eventueel de zeeman variant gebruiken voor allerhande dingen en de zachte voor afdrogen e.d. Ook een optie natuurlijk

5 jaar geleden

Reactie op MarthaHari

Ik vind dus die van de Hema veel fijner. Ze blijven zachter na het wassen, ...
Mag ik vragen of je ze in de droger doet? Hier wordt eigenlijk alles zacht in de droger, maar nu twijfel ik om ze ook bij de Zeeman te halen 馃檲

5 jaar geleden

Mag ik vragen of je ze in de droger doet? Hier wordt eigenlijk alles zacht ...
Ik gebruikte toen geen droger, had ik niet. Meestal had ik ze echter wel binnen te drogen, niet buiten in de wind. Als je ze in de droger droogt, maakt het misschien minder uit. 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op MarthaHari

Ik gebruikte toen geen droger, had ik niet. Meestal had ik ze echter wel bi ...
Bedankt voor je reactie, gewoon proberen dus 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Paula1988

Oohh... Dat is inderdaad wel belangrijk. Ik ging er vanuit, hydrofiel is hy ...
Lijkt me inderdaad een goede optie. Zal ik onthouden. Ik moet namelijk ook nog nieuwe, want het is straks alweer meer dan 7 jaar geleden dat ik ze voor mijn jongetje gebruikte. 馃榿

5 jaar geleden

Mag ik vragen of je ze in de droger doet? Hier wordt eigenlijk alles zacht ...
Ik spoel echter wel alles na met schoonmaakazijn in de wasmachine. Daar wordt de was ook zachter van. Weet niet hoeveel het daarna nog uitmaakt om iets in de droger te doen. Met handdoeken merk ik het wel, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als een hydrofiele doek. Misschien een paar van beide merken kopen en even uitproberen. En daarna pas meer kopen. 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op MarthaHari

Lijkt me inderdaad een goede optie. Zal ik onthouden. Ik moet namelijk ook ...
Ik heb niks meer.. Als de kleine geboren word, is het 12jaar geleden 馃憖