12 Reacties

5 jaar geleden

Ik zit in het onderwijs en bij ons mogen alleen maar voorverpakte traktaties ivm corona, misschien is het goed om hier rekening mee te houden.

5 jaar geleden

Zoiets misschien

5 jaar geleden

Afhankelijk van de regels ivm traktatie op school zou ik snoepjes of zo die kleine ronde koekjes met een slagroompje op stoppen in mica zakjes met dan de naam op van kleine/broer of zus. Zo'n dingen eten de kleuters bij ons op school liever dan suikerbonen bv. Dan zou ik de grote zus nog een foto laten meebrengen van broer of zus om te tonen. Meer hebben de kids niet nodig. Zo lang ze maar even heerlijk kunnen pronken! Dat is mijn ervaring natuurlijk.

5 jaar geleden

Op Pinterest staan wel leuke idee毛n 馃榿

5 jaar geleden

Als je bij pinterest 'traktatie grote zus' doet zie je veel leuke ideetjes !

5 jaar geleden

Zo iets?

5 jaar geleden

Ik heb vandaag babyflesjes besteld bij ali. Ik wil ze tzt vullen

5 jaar geleden

Bij mijn dochter op school mogen alleen voorverpakte traktaties. Zij gaat feestkoek blauw of roze van supermarkt Plus trakteren. Lijken op beschuit met muisjes maar het zijn een soort liga's.

5 jaar geleden

Ivm corona mogen er enkel voorverpakte traktaties gegeven worden. Je mag dus zelf niet in het contact zijn geweest met de traktatie. 馃槙 Ik ben leerkracht en ga jammer genoeg ook voorverpakte traktaties moeten geven aan mijn leerlingen.

5 jaar geleden

Opzich vind ik het voorverpakte niet zo erg, ik kan dit dan op tijd voorbereiden. Alleen even navragen hoe het zit op school aangezien het een gezonde school is 馃

5 jaar geleden

Ik denk dat ik voor voorgedrukte fluo stiftjes ga met de naam van de baby op...dan ben ik in orde met de gezondheidsfreaks 馃ぃ maar een foto meegeven is een super idee

5 jaar geleden

Dit is ook handig. Stickers, op elke traktatie, zelfs een banaan haha, te plakken