20 Reacties

5 jaar geleden

IEA staat voor irregulaire erytrocytenantistoffen. Negatief betekent dat je ze niet hebt. Dus denk goed nieuws? Ik wacht ook nog op deze uitslag...

5 jaar geleden

28 weken, vanaf 14 weken misselijk ben bang dat dat niet meer overgaat voor m'n vervaldatum 馃 kort ademigheid.. echt al weken als ik van zitten of staan maar liggen ga..lig ik de eerste minuten echt flink te hijgen..liggen is verschrikkelijk.. als ik even lig trekt het ook weer weg niks meer aan de hand.. Nu mijn derde zwangerschap..bij de eerste twee had ik dit niet zo erg. Nu minder bij gekomen maar wel ander geslacht . Oh ja en ik begin opeens op van de vreemde plekken overal pukkels en bultjes te krijgen...in m'n nek m'n hals achter m'n oren op m'n kin 馃槺

5 jaar geleden

Negatief betekent dat je die antistoffen dus niet hebt. Goed teken dus.

5 jaar geleden

Goed nieuws neem ik aan! Ik rhesus negatief, maar baby positief. Dus ik heb de eerste prik al gekregen

5 jaar geleden

Reactie op Poppy85

Goed nieuws neem ik aan! Ik rhesus negatief, maar baby positief. Dus ik he ...
In welke week heb jij de prik gekregen? Ik krijg hem pas in week 32.. Vind het wel vrij laat.

5 jaar geleden

Jeej ! Bedankt voor jullie antwoorden 馃

5 jaar geleden

Reactie op hester2021

IEA staat voor irregulaire erytrocytenantistoffen. Negatief betekent dat je ...
Succes met je uitslag!

5 jaar geleden

Reactie op Poppy85

Goed nieuws neem ik aan! Ik rhesus negatief, maar baby positief. Dus ik he ...
Voor wat ik heb bestaat geen prik. Dus als er iets is moeten ze je goed in de gaten houden..

5 jaar geleden

Reactie op Brulee

Voor wat ik heb bestaat geen prik. Dus als er iets is moeten ze je goed in ...
Hallo brulee. Ik heb gisteren uitslag gekregen van rhesus c. Uitslag was bij mij ook negatief. Dit betekent dat ik geen antistoffen aanmaak. Dus goed nieuws voor mij en ook voor jou zo te lezen!!

5 jaar geleden

Reactie op IB3

Hallo brulee. Ik heb gisteren uitslag gekregen van rhesus c. Uitslag was bi ...
Super fijn!! 馃

5 jaar geleden

Hoe lang hebben jullie moeten wachten op de uitslag van de test of je antistoffen ontwikkelt? Ik ben ook rhesus c negatief, 9 dagen geleden bloed laten prikken... vind het vrij spannend wel

5 jaar geleden

Reactie op Panda2020

Hoe lang hebben jullie moeten wachten op de uitslag van de test of je antis ...
Bij mij twee weken, ook rhesus C negatief. Anderhalve week geleden bloed geprikt en uitslag krijg ik bij mijn volgende afspraak aanstaande donderdag.

5 jaar geleden

Reactie op Panda2020

Volgens mij hebben alle ziekenhuizen (hier in ieder geval wel) digitale dossiers. Daar stond het bij mij na een week in :-)

5 jaar geleden

Reactie op Panda2020

2 weken precies duurde het bij mij

5 jaar geleden

Reactie op Panda2020

Ik ruim 2 weken want heb as dinsdag pas weer belafspraak. Had alleen eerder in mijn online dossier gespiekt馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Panda2020

Ik maar 2 dagen? Stond erg snel in mijn dossier

5 jaar geleden

Reactie op Krmkm

In welke week heb jij de prik gekregen? Ik krijg hem pas in week 32.. Vind ...
Ik was 29 weken

5 jaar geleden

Ik mag maandag te prikken 馃ゴ

5 jaar geleden

Wat een goede tip om te kijken in het digitale dossier! Ik heb me speciaal voor dit onderzoek aangemeld bij het ziekenhuis, was er nog nooit geweest..! Geen idee dat ze dan ook direct een dossier aanleggen. Maar uitslag negatief, dus positief :)