Hallo !
Ik ben rhesus c (kleine ag) negatief.
Heb in week 27 opnieuw bloed laten prikken om te bepalen of ik andere antistoffen heb als de baby.
Nu had ik ingelogd op Orfeus en zag dat er gister een notitie was gemaakt. Er staat IEA negatief.
Wie weet of dit goed of slecht is??
28 weken, vanaf 14 weken misselijk ben bang dat dat niet meer overgaat voor m'n vervaldatum 馃 kort ademigheid.. echt al weken als ik van zitten of staan maar liggen ga..lig ik de eerste minuten echt flink te hijgen..liggen is verschrikkelijk.. als ik even lig trekt het ook weer weg niks meer aan de hand..
Nu mijn derde zwangerschap..bij de eerste twee had ik dit niet zo erg. Nu minder bij gekomen maar wel ander geslacht
.
Oh ja en ik begin opeens op van de vreemde plekken overal pukkels en bultjes te krijgen...in m'n nek m'n hals achter m'n oren op m'n kin 馃槺
Voor wat ik heb bestaat geen prik. Dus als er iets is moeten ze je goed in ...
Hallo brulee. Ik heb gisteren uitslag gekregen van rhesus c. Uitslag was bij mij ook negatief. Dit betekent dat ik geen antistoffen aanmaak. Dus goed nieuws voor mij en ook voor jou zo te lezen!!
Hoe lang hebben jullie moeten wachten op de uitslag van de test of je antistoffen ontwikkelt? Ik ben ook rhesus c negatief, 9 dagen geleden bloed laten prikken... vind het vrij spannend wel
Wat een goede tip om te kijken in het digitale dossier! Ik heb me speciaal voor dit onderzoek aangemeld bij het ziekenhuis, was er nog nooit geweest..! Geen idee dat ze dan ook direct een dossier aanleggen. Maar uitslag negatief, dus positief :)