61 Reacties
4 jaar geleden
Hey! Ja ik heb met zes weken (twee weken geleden) hele heftige bloedingen gehad, met stolsels en al. Wel een kloppend hartje op de echo en een kindje dat goed groeit! Maar er zit bloed in de baarmoeder en als dat eruit komt kan het het vruchtje meenemen, dus het is nog niet safe helaas..
4 jaar geleden
Ik had ook bloedverlies, met 7 weken. Vegen helder rood bij afvegen. Geen krampen. Was ws een bloedvaatje geknapt. Daarna een goede echo. Het is zeker spannend! Maak er foto’s van en laat het zien aan de verloskundige.
4 jaar geleden
Reactie op samira93
Geen dank succes en probeer niet te veel te stressen.., ik zou bellen ik de ...
Ja heb de verloskundige gebeld. Alleen zit ik in Frankrijk tot 4 september dus kan echt helemaal niets! Gelukkig lees ik hier dan wat positieve verhalen van jou en andere meiden die het zelfde hebben meegemaakt als ik. Probeer me daar dan maar aan vast te houden!
4 jaar geleden
Ja, ik heb ook bloedverlies gehad vorige week. Was toen 4wk zwanger en zou ik ook ongesteld moeten worden. 2dagen best flink bloedverlies. Had het gelijk afgeschreven. Zondag opnieuw test gedaan en de weken indicator is opgelopen. Zo onzeker allemaal. Eind van de week weer testen en dan verloskundige bellen.
4 jaar geleden
Hoi hoi, ik ben 5.5 week zwanger en heb al een week bloedingen, alle varianten al gehad (bruin, helder, stolsels), wel steeds bij het plassen en afvegen maar ik vind het heel spannend, morgen 2e keer bloedprikken om te vergelijken.
Wel fijn om even te lezen dat ik niet de enige ben.. hopelijk valt het voor iedereen mee🤞
4 jaar geleden
Ik heb met 6+3 en 6+5 een klein beetje bruine afscheiding gehad met afvegen.
Op de echo was te zien dat dit kwam door een innestelingsbloeding die er op dat moment uit kwam. Verder was het vruchtje goed gegroeid met een sterke hartslag.
Nu 8+1 en het is bij die 2 keer afvegen gebleven.
Hoop voor jou op eenzelfde verhaal.
4 jaar geleden
Ik ben nu in week 7+5. Afgelopen week veel bloed verlies, helder rood, maar schoon (geen stolsels etc.) Wij zijn rieeël dat het een miskraam kan zijn, maar ook aanhoudende overige klachten als; lage rugpijn, verminderde eetlust. Ergens zegt mij dat het ook nog wel eens goed kan zijn.. volgende week 1e echo.
4 jaar geleden
Ik heb met 6+4 en 6+5 zowel bruin als rood bloed met het afvegen. In paniek de VK gebeld omdat ik in mei hetzelfde had meegemaakt wat eindigde in een miskraam. Maar met 6+6 een mooie kloppend hartje gezien. Waar het bloed vandaan kwam, geen idee. Morgen 8 weken zwanger en zaterdag weer een echo ❤️