25 Reacties

2 jaar geleden

Aaah dames... ik word er niet goed van. Sinds een volle week elke nacht minstens 6 keer erheen. En nu alweer van 1 tot nu (3) super wakker. Boos zijn, lief zijn, wiegen, bij ons slapen, niets helpt... Flesje krijgt ze al heel lang niet meer...

2 jaar geleden

Wij hebben een eenpersoons vloerbed gekocht en dit was dus echt de oplossing! Slaapt in principe hele nachten door, en als ze wel wakker wordt 's nachts en niet weer zelf in slaap komt ga ik even bij haar liggen en valt ze wel zo weer in slaap. Zo blij dat we dit gedaan na maandenlang van alles geprobeerd te hebben

2 jaar geleden

Reactie op A_M

Aaah dames... ik word er niet goed van. Sinds een volle week elke nacht min ...
Flesje is helaas echt t enige wat helpt bij ons, wij hebben werkelijk al het andere geprobeerd. Nu een slaapcoach ingeschakeld over een week.

2 jaar geleden

Oh hier ook nu al een week (met 18m).. Ik dacht dat we dit gehad hadden. Manlief zit voor 2 weken in het buitenland, en guppie begint te drabberen 's nachts. Top timing!

2 jaar geleden

Iemand tips als je 18 maanden oude dreumes s nachts wakker wordt en niet stopt met huilen? Vaak heb ik dan al zijn luier gecheckt, temp, even knuffelen, speen geven, maar niks werkt………