10 Reacties

2 jaar geleden

Yesss en alle andere drankjes zijn ook een ramp!

2 jaar geleden

Reactie op Babyontheway86

Yesss en alle andere drankjes zijn ook een ramp!
Sapjes drinkt ze wel maar water ho maar..

2 jaar geleden

Reactie op xikkiex

Sapjes drinkt ze wel maar water ho maar..
Nee hier krijg ik amper iets binnen.. tenzij het zelf mag doen.. ma wat een geknoei!

2 jaar geleden

Uit een beker of een fles zoals haar melk, wil ze niet. Maar nu zijn we op reis en drinkt ze wel water van een sport dop (Evian heeft van die kleine flesjes) of van de fles zelf omdat ze ons dat ook ziet doen 🙈 Dus misschien zo eens proberen!

2 jaar geleden

Hier ook niet zo uit zijn eigen bekers. Hij neemt wel af en toe een flinke slok uit mijn drinkfles of glas. Dat vindt hij veel leuker. We hebben nu ook een leertoren in de keuken, dan laten we hem met een plastic open beker met water spelen. Dan drinkt hij ook best wat

2 jaar geleden

Heb laatst van die regenboog rvs rietjes gekocht. En gekleurde siliconen. Dat trekt enorm. En ook een 'grote mensen glas' zorgt voor meer slokjes nemen. Qua soort drank hebben ze hier weinig opties, maar wel wat keuze; water, thee of melk. Nooit laten wennen aan zoete drankjes.

2 jaar geleden

Reactie op Helloo

Uit een beker of een fles zoals haar melk, wil ze niet. Maar nu zijn we op ...
Geen slecht idee 😂

2 jaar geleden

Bij ons werkt vaak inderdaad alleen drinken uit glas/beker of een waterfles als wij daaruit drinken. Maar hij wilt vaak niet water drinken als wij dat wel verstandig achten tenzij het op een interessante manier is, dan hebben we wat kans. Buiten tijdens winkelen of wandelen hebben we waterflesjes met sportdop. Dat werkt goed.

2 jaar geleden

Blijven aanbieden! Mijn dochter dronk het van de een op de andere dag

2 jaar geleden

Hier ook! Geen water, alleen diksap of appelsap 🙈