13 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, ik gebruikte deze. Echt mega ideaal, want heeft ook deksel. Nu gebruik ik de Philips avent bewaarbekers. Zo kan ik voeding ook makkelijk meenemen https://www.vanastenbabysuperstore.nl/oxo-tot-babyvoeding-diepvriesbakje?gclid=EAIaIQobChMIkZz5ttO69AIVDLh3Ch2vkQEfEAQYDSABEgIB4vD_BwE

4 jaar geleden

Zeeman!! Ideale ijsblokjes invriesdingen 😜. Met deksel en de bodem is flexibel waardoor je de blokjes er makkelijk uit kunt drukken na het invriezen.

4 jaar geleden

Zeeman inderdaad! Super goedkoop en ontzettend handig

4 jaar geleden

Wij maken de voeding dun genoeg voor in die ijsblokjeszakken

4 jaar geleden

Ik heb de 0,25l bakjes van de Hema. Mijn zoontje is met 7 maanden al een grote vreetzak🤣 . Moet al naar de 0,5 liter. Voor daarvoor had ik bij de blokker een ijsbloktree gekocht met siliconen onderkant. Kan je ze er makkelijk uit wippen.

4 jaar geleden

Ik ben hier heel blij mee. Lekker groot en makkelijk er uit te krijgen omdat t van siliconen is 😃

4 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Ik ben hier heel blij mee. Lekker groot en makkelijk er uit te krijgen omda ...
Oh van de action!

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips! Zijn die van zeeman en action ook geschikt voor babyvoedsel? Moet dat geen speciaal materiaal zijn?

4 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Bedankt voor jullie tips! Zijn die van zeeman en action ook geschikt voor b ...
Die van de zeeman is bpa vrij. Gebruik ik ook!

4 jaar geleden

En hoe doen jullie dat met de hapjes, even in de magnetron of de avond ervoor eruit halen?

4 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

En hoe doen jullie dat met de hapjes, even in de magnetron of de avond ervo ...
Ene x magnetron en andere x van tevoren er uit. Ligt er ook aan wat het is. Avocado en banaan wordt zo viezig als je t in de koelkast zet.

4 jaar geleden

Ik gebruik die van AH met deksel. Heel fijn!