13 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, ik gebruikte deze. Echt mega ideaal, want heeft ook deksel. Nu gebruik ik de Philips avent bewaarbekers. Zo kan ik voeding ook makkelijk meenemen https://www.vanastenbabysuperstore.nl/oxo-tot-babyvoeding-diepvriesbakje?gclid=EAIaIQobChMIkZz5ttO69AIVDLh3Ch2vkQEfEAQYDSABEgIB4vD_BwE

3 jaar geleden

Zeeman!! Ideale ijsblokjes invriesdingen 😜. Met deksel en de bodem is flexibel waardoor je de blokjes er makkelijk uit kunt drukken na het invriezen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Zeeman inderdaad! Super goedkoop en ontzettend handig

3 jaar geleden

Wij maken de voeding dun genoeg voor in die ijsblokjeszakken

3 jaar geleden

Ik heb de 0,25l bakjes van de Hema. Mijn zoontje is met 7 maanden al een grote vreetzak🤣 . Moet al naar de 0,5 liter. Voor daarvoor had ik bij de blokker een ijsbloktree gekocht met siliconen onderkant. Kan je ze er makkelijk uit wippen.

3 jaar geleden

Ik ben hier heel blij mee. Lekker groot en makkelijk er uit te krijgen omdat t van siliconen is 😃

3 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Ik ben hier heel blij mee. Lekker groot en makkelijk er uit te krijgen omda ...
Oh van de action!

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips! Zijn die van zeeman en action ook geschikt voor babyvoedsel? Moet dat geen speciaal materiaal zijn?

3 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Bedankt voor jullie tips! Zijn die van zeeman en action ook geschikt voor b ...
Die van de zeeman is bpa vrij. Gebruik ik ook!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

En hoe doen jullie dat met de hapjes, even in de magnetron of de avond ervoor eruit halen?

3 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

En hoe doen jullie dat met de hapjes, even in de magnetron of de avond ervo ...
Ene x magnetron en andere x van tevoren er uit. Ligt er ook aan wat het is. Avocado en banaan wordt zo viezig als je t in de koelkast zet.

3 jaar geleden

Ik gebruik die van AH met deksel. Heel fijn!