Onze tweeling slaapt bij elkaar op de kamer. Ze zijn nu 22 maanden. 1 van de 2 is altijd wel een wat fel huilerig baby'tje geweest. Mega temperament laten we maar zeggen. Is nog tot wel 1 jaar snachts altijd wakker geworden, krijsend.... en stopte alleen wanneer er melk in ging. Als ze huilt krijst ze zo hard dat je denkt dat ze in de brand staat... daarom heb ik het ook altijd wel lastig gevonden haar te laten huilen. En ben ik sowieso niet zo van het lang laten huilen. 10 min of 15 min is voor mij de max.
Onze zoon, tweeling broertje heeft dit nooit zo gehad, even knuffelen of speen erin en slaapt weer verder. Of ff 10 minuten huilen en was het wel over.
Vanaf een jaar ging het wel goed. Nu sinds 2 weken krijst ze de boel weer bij elkaar...
We leggen tweeling in bed, en hij gaat slapen, zij krijst de boel bij elkaar... wat vinden jullie? Of wat zouden we moeten doen? (Hoelang) laten huilen. Bv
Ik wil geen verkeerde gewoontes aanleren om haar er maar uit te halen wanneer ze gaat. Maar zo hard krijsen klinkt bijna als kindermishandeling. Maar ze heeft dus ook wel echt een hele schelle en felle harde huil van zichzelf (volgens mij).
Het probleem is, wanneer we in de kamer gaan als zij huilt haar tweelingbroer gewoon stil in bed ligt. Maar zodra wij binnen komen ook op gaat staan en dan ook opgetild wil worden. We hebben geen ruimte/kamer zodat ze apart kunnen liggen.