31 Reacties

4 jaar geleden

Volgggggg

4 jaar geleden

Hier een keukentjes en een super leuk "huisje" activity garden heet het ze vind het geweldig. Hierna de foto daarvan

4 jaar geleden

Hier de activity garden. Ze speelt er de hele dag mee en de keuken

4 jaar geleden

Heel deel van de woonkamer omgebouwd naar haar speelhoek!

4 jaar geleden

Bij ons een Speelwand, de hoekjes waren al bezet 😅 in de grote lade zit alle Duplo (onze zoon heeft al een flinke verzameling) en in de andere lades alle ballen, autootjes en ander speelgoed. Hij trekt zelf de lades open en kiest er uit waar hij mee wilt spelen, en het is ook zo weer opgeruimd. Ik houd niet zo van rommel, dus was dit de perfecte oplossing voor ons 😁 De Duplo plaat zit vastgeplakt aan de kast. Als hij wat groter is (we gaan verbouwen/uitbouwen) willen we een plank er overheen doen en een ruimte maken voor stoeltjes, zodat het echt een bureautje/speelhoek kan worden.

4 jaar geleden

Wij hebben het ongebruikte stuk in de keuken omgetoverd tot mijn zoontje zijn speelhoek.

4 jaar geleden

Hier nog een betere foto van zijn speelhoek.

4 jaar geleden

Wij hebben geen een grote speelhoek. Wel meerdere speelplekken in de woonkamer. Boekjes in het tv meubel, een kleed met activiteiten tafel naast de hondenmand, een loopwagen en speelgoedkist naast de bank en een pop met wagentje naast de eettafel. En, wat ik het leukste vind (en zij ook).. ze heeft in onze keuken haar eigen kastje waar haar eet en drink spulletjes (bordjes, bekers, lepels, slabben..) liggen. We hebben samen haar spullen uit de vaatwasser in de kast gelegd en met eten halen we samen haar spulletjes uit de kast. Helemaal van haar, ik ruim het verder niet op. Ze speelt er heel vaak en kijkt dan trots als ze er iets uit heeft gepakt. En ze blijft van de andere keukenkastjes af haha bijkomend voordeel ;)

4 jaar geleden

Reactie op Lente'21

Wij hebben het ongebruikte stuk in de keuken omgetoverd tot mijn zoontje zi ...
Mag ik vragen waar je zo’n plank haalt en hoe je het bevestigt hebt? Precies op zoek naar zo iets 😁

4 jaar geleden

Heb zo even geen foto. Maar hier 2 smastad ladebakken naast elkaar. 1 met la erin en 1 zonder waar dan 2 stoeltjes aan staan :)

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Heb zo even geen foto. Maar hier 2 smastad ladebakken naast elkaar. 1 met l ...
Van de ikea*

4 jaar geleden

Wij hebben nu wat Quadro staan. De pickler driehoek is een mooi alternatief. En verder speelgoed op een schepje op de perfecte hoogte om staand te kunnen spelen.

4 jaar geleden

Wij hebben voorlopig verschillende hoeken: een turnhoek met een pikler driehoek en een kruiptunnel, een leeshoekje (gewoon een houten krat met boekjes in en wat kussens naast) en een speelhoek met z'n speelgoed. Allemaal nog voorlopig en ingericht met wat we in huis hadden. Ik ben benieuwd hoe jullie het doen. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken voor als er weer shopbudget is. VOLG!

4 jaar geleden

Reactie op Mkik

Hier de activity garden. Ze speelt er de hele dag mee en de keuken
Leukkk waar heb je de e gehaald

4 jaar geleden

Het was een kwartier daarvoor opgeruimd

4 jaar geleden

Bij ons een Speelwand, de hoekjes waren al bezet 😅 in de grote lade zit al ...
Hi! Waar heb je deze meubels vandaan? Nu ik dit gezien heb lijkt vooral het linker kastje voor ons ideaal maar kan het online niet vinden haha

4 jaar geleden

Reactie op Babybeus

Hi! Waar heb je deze meubels vandaan? Nu ik dit gezien heb lijkt vooral het ...
Beide kasten zijn van Ikea, Småstad serie. Je kunt ze zelf helemaal inrichten zoals je wilt. De knoppen zijn los verkrijgbaar. Deze zijn nog van de Hemnes ladekast, die wij als commode gebruiken maar andere knopjes op hebben gezet 😁

4 jaar geleden

Bij ons een speelwand, maar ze speelt nog elke dag braaf een uurtje of 2 in haar box. 😁 In haar kamer heeft ze nog zo'n rek/kastje waar vooral boeken in staan waar ze nog te klein voor is. Daar staat ook nog een kallax met 2 vakken met een poppenhuis op (nog van mij geweest toen ik klein was)

4 jaar geleden

Hier in de bijkeuken/garage een fijne speelplek kunnen maken.

4 jaar geleden

Dit is ons hoekje.