10 Reacties
6 maanden geleden
Onze tweeling is van eind maart en afgelopen weken was een kwelling! Maar de laatste week kunnen ze het ineens heel goed met elkaar vinden en gaat luisteren ook weer beter, dus hopelijk zijn we er een beetje uit nu🤞🤞
6 maanden geleden
Wat fijn om wat herkenning te hebben.
Ik dacht al dat t zoiets was.
Herkende meteen de 3h's.
We hebben vandaag eindelijk weer even een goeie middag gehad.
Over de Ochtend praten we maar even niet🤣🤐
(Hopelijk gaat het de komende dagen ook wat beter)
Maar wat is dit vermoeiend zeg😅
Ik kan zelf gewoon een middagdutje gebruiken😱
6 maanden geleden
Reactie op Patrciaa
Wat fijn om wat herkenning te hebben.
Ik dacht al dat t zoiets was.
Herken ...
Hahaha ja middagdutjes. Ik wel, terwijl de kindjes minder en minder slapen. Dankbaar voor de Belgische scholen waar ze al heen kunnen met 2,5 jaar🤞👌
6 maanden geleden
Hier ook! Ik dacht al zoiets 😑 wij hebben hier vooral in de nachten weer draaaaamaaa. Echt niet te doen. Schreeuwen, echt krijsen (zere oren als hij dat doet) slaan en schoppen om maar weer bij ons te komen. En hij heeft het nu de hele tijd over monsters en spoken. Daar bovenop is hij nu ook weer ziek, yippie 😮💨 wil alleen maar bij ons slapen en anders maakt hij het leven onmogelijk (en wij geven echt niet snel op met hem in zijn eigen bed leggen). Hoe lang duurt deze fase? 🥰
6 maanden geleden
Herkenbaar!!! Dochtertje van 3 hier en ook ineens zelfde verhaal. Ook zin willen krijgen, ontzettend uit proberen... alles nee...gillen en schreeuwen. Ze was eigenwijs maar nu is het ook drama
drama.
Kreeg als tip.... meer duidelijkheid en grenzen.... vol zelfvertrouwen en daadkrachtig je grenzen aangeven....niet boos en afkeurend maar dus wel duidelijk en helder....
Vind ik zelf best lastig...
6 maanden geleden
Reactie op Illbethereforyou
Hier ook! Ik dacht al zoiets 😑 wij hebben hier vooral in de nachten weer d ...
Dat hadden wij ook en bleek achteraf de laatste slaapregressie met 3 jaar te zijn. Sinds een week of 2 gaat het met alles beter hier.
6 maanden geleden
Wat een verademing om dit te lezen.. onze dochter is van 10 april. Wij zijn momenteel op vakantie en het is echt ie-de-re dag drama. Nu net in het buffetrestaurant: ik wil binnen eten, nou vooruit gaan we een keer binnen eten. Vervolgens wil ze én een andere tafel én dan weer buiten eten… pfooh dacht het niet. Rustig geprobeerd het gesprek aan te gaan maar nee hoor ze hoort niks en blijft zichzelf herhalen. Dus… mondde dit uit in een driftbui. Met een schoppende, slaande, schreeuwende peuter over de schouder het restaurant uitgehold. Mygod!!