16 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje heet Rayaan馃グ Verder vind ik moussa nooh ziyed zayd ayman shaqueel mooi馃檲

5 jaar geleden

Dawud, yahya , bilal, redwan, succes vind zoooo moeilijk leuke namen kiezen馃槀 ben nu al beetje para en weet nog niet eens het geslacht haha

5 jaar geleden

Wil je me aub de dames namen geven..

5 jaar geleden

Reactie op sortjes

Wil je me aub de dames namen geven..
& alice

5 jaar geleden

Reactie op rabiahahaa

& alice
Hier nog

5 jaar geleden

Baasir(bashir), suhayb, taha, adam, qusai, nouh, ubaydah

5 jaar geleden

Reactie op rabiahahaa

& alice
Zijn dit islamitische namen?

5 jaar geleden

Reactie op sortjes

Zijn dit islamitische namen?
Jaa

5 jaar geleden

Ik vind het ook heel moeilijk, wil namelijk geen naam die algemeen veel voorkomt of al in de familie zit.. haast onmogelijk dus haha. Maar als je per se een islamitische naam zoekt kun je wellicht in de islamitische geschiedenis duiken (er is namelijk een verschil tussen Arabische en islamitische namen) zo maak je het misschien al iets makkelijker voor jezelf 馃槉

5 jaar geleden

Yassine Nourdinne Hamza Mohammed Laid Kamil Nassim Djoud Aziz Adem Ayyoub Yahya.. ons kindje krijgt ook een islamitische naam

5 jaar geleden

younes yassin soufyen anas salim soleyman faris haythem hatim ilias ismail tarik ishaaq naufal Adam Sami

5 jaar geleden

Mijn mijn is van gambia en is ook moslim en zijn 2 dochtertjes van 5 en 4 noemen amina en fatima nu hopen we op een zoon die ook een moslimse naam zou krijgen

5 jaar geleden

Onze jongens...hamza en dawud

5 jaar geleden

Ik vind imran zooo een mooie naam 馃槏馃槏馃槏 helaas heet mij neefje al zo

5 jaar geleden

Als ik een zoontje krijg gaat hij in shaa Allah Noah of mohammed-noor heten. Andere namen zijn adem, zaid, ziad, nuh, hud, taha, sohaib, ilias, safouan, jafaar,

5 jaar geleden

http://www.risala.nl/islamitische-namen/ hier kun je ook veel mooie islamitische namen vinden Insha Allah vind je een mooie naam voor jou toekomstige kindje