13 Reacties

4 jaar geleden

Hier dus ook! Ik heb wel op maat gekocht. Dus 74 maar dat ziet er echt niet comfortabel uit

4 jaar geleden

Heb gister iets gekocht wat tussen een vest en jas in zit bij de zeeman voor 10 euro. Maat 68 (maatje groter) en hij zit gelukkig niet zo strak bij de armpjes. Als het iets kouder wordt ga ik wel voor een gewatteerd jasje.

4 jaar geleden

Voorlopig gebruik ik nog een dikkere trui om hem bv naar de opvang te brengen. In de buggy doe ik er dan een dekentje bij. Er ligt wel al een soort gevoerd regenjasje klaar! Ook in een maat groter

4 jaar geleden

Hier draagt ze al een winterjasje. Zo een teddy-jasje. Had hem weken geleden al gekocht, maar ze is snel gegroeid dus ze past er denk ik alleen de herfst in. Ze draagt nu nog long sleeves, dus nog een dikke truitjes. Daarom een dikker jasje als we naar buiten gaan

4 jaar geleden

Ik ben ook opzoek naar jasjes maar kan niet echt wat vinden. De 1 zit te strak en de ander te ruim

4 jaar geleden

Een dikke winterjas met kap heb echt een maatje groter gekocht maar denk dat ik in de winter achter nog een grotere zal moeten

4 jaar geleden

Ik doe nu dikke vesten aan. Ik heb 1 gebreide en twee met van dat teddy stof. Gaat nu nog prima! Voor de volgende maat heb ik een soort regenjasje met warm teddy spul erin. En dan moet ik daar nog een winterjas bij kopen.

4 jaar geleden

Hier een jasje van Engel Natur gekocht, aanrader! Wel een maat kleiner kopen want valt heeel ruim

4 jaar geleden

Voor nu nog een fluffy vest(Hema) en voor echt in de koude herfst/winter een winterjas (TerStal) Ik koop jasjes en vestjes een maat groter dan de maat die hij op dat moment draagt.

4 jaar geleden

Van de H en M een 'berenjasje' en een gevoerd pakje. Afhankelijk van of ze in de reiswieg ligt (dan jasje en dekentje) of in het zitje zit (dan het pakje met voetenzak). Wij wandelen savonds met dr. Overdag een dik vest zonder capuchon. Heb ook een dun katoenen mutsje gehaald voor in de draagzak. Over de draagzak fleece cover. en als het nog kouder wordt een gevoerd mutsje.

4 jaar geleden

Maat 74 trouwens, terwijl ze 68 heeft. Jasjes koop ik altijd 1 of 2 maten groter.

4 jaar geleden

Echt stom, heb dus een super leuke parka winterjas gehaald voor de kleine man...nu lees ik dat ze geen winterjas aan mogen in de autostoel ivm dat de riempjes niet strak genoeg zitten dan.

4 jaar geleden

Reactie op Familie A-B

Echt stom, heb dus een super leuke parka winterjas gehaald voor de kleine m ...
Dan zijn er nog heel veel momenten waarop hij hem aan kan! In de kinderwagen, draagzak, als hij wakker uit de autostoel komt.