12 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen en mijn borsten lijken op uiers gigantische tepels en voelen echt heel zwaar en pijnlijk 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op JesJe

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen en mijn borsten lijken op uiers gigantische te ...
Ja ik heb dus het idee dat, omdat ze zwaarder voelen en ZIJN, daarom zo jiggly zijn en super beweeglijk

5 jaar geleden

Ik ben vijf weken en 3 dagen mijn borsten zijn heel zwaar en pijnlijk, Beetje steekjes down under en duizeligheid verdr nergens last van

5 jaar geleden

Reactie op JesJe

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen en mijn borsten lijken op uiers gigantische te ...
Lopen 1 dag achter elkaar ik ben 5+3 鈽猴笍leukk

5 jaar geleden

Pfff mijn borsten zijn enorm iedere stap die ik zet doen ze pijn, ik kan niet meer hardlopen zonder ze echt letterlijk te ondersteunen met mijn handen... En ik had een nieuwe bh gekocht maat F daar pasten ze na 2 dagen al niet meer in.... Nouja eentje dan... Want de rechter heeft een groei achterstand... Oh en alsof het nog niet erg genoeg is... Vriend vind ze fantastisch en hoopt dat ze blijven 馃檮

5 jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Pfff mijn borsten zijn enorm iedere stap die ik zet doen ze pijn, ik kan ni ...
Hahaha het is ook nooit genoeg h猫... Op en neer springen doet bij mij ook echt vreselijk pijn, zelfs met vasthouden inderdaad! 馃槱 Ik heb/had cup 80D/E, hebben jullie ook dat de aders veel meer zichtbaar zijn?

5 jaar geleden

Ik ben nu 5+1. Was 4 dagen super misselijk en hoofdpijn en kon niks, nu vandaag wel ok茅 gelukkig. Al Baart dat me wel direct zorgen. Ik blijf wel hopen op een goede afloop. Iedereen ervaart het ook natuurlijk anders, jouw symptomen kunnen veel erger zijn dan die van iemand anders. Succes en sterkte鉂わ笍

5 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Zo veel klachten heb ik niet en denk dat ik minder moet klagen als ik dit zo lees 馃槀 Ik heb sinds een week klachten, hele dag duizelig en kon mn warmte niet kwijt. Normaal heb ik het altijd koud maar mn temperatuur is nu bijna 1,5 graad hoger. Ik krijg ook opvliegers en mn borsten doen pijn, ook als ik stil zit.

5 jaar geleden

Reactie op tamaramarshall

Ik ben vijf weken en 3 dagen mijn borsten zijn heel zwaar en pijnlijk, B ...
Grappig dat zijn ook precies de symptomen waar ik last van heb en heb af en toe kort dat ik even misselijk ben ik vind die steken elke keer wel een beetje eng

5 jaar geleden

Reactie op tamaramarshall

Lopen 1 dag achter elkaar ik ben 5+3 鈽猴笍leukk
Jaa wat leuk!

5 jaar geleden

Hihi zo leuk om te lezen alle symptomen die je herkent. Heel herkenbaar overigens. Mijn symptomen begonnen met droge ogen en moeheid nog voor de NOD. Daarna vanaf NOD vaak krampaanvallen in onderbuik en de vierde week hele onrustige darmen. Ook af en toe duizelig bij het opstaan en ja dat plassen h猫. Elk half uur ben ik wel aan de beurt ofzo. Vanaf week 5 zijn mijn borsten gevoeliger en tepels inderdaad naar een aanraking direct stijf. Nog geen misselijkheid dus hoop dat dat wegblijft. Vandaag ben ik 6 + 0 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Claire91

Hihi zo leuk om te lezen alle symptomen die je herkent. Heel herkenbaar ove ...
Hahah ik kan me ook bij alles aansluiten wat JIJ zegt! Super grappig, nou ben ik vaak wel van het gaan tot in de details. Misschien dat ik daarom ook zoveel herken wat anders/nieuw is.. vandaag is mijn NOD.... En ik heb zoveel symptomen dat ik steeds alles vergeet, dus het is wel even fijn om van me af te schrijven en het met iemand te delen. Voel me hier best alleen en dan zie je dat zo veel anderen iets ervaren wat jij ook ervaar. Ik probeer het gevoel in mijn buik te onderscheiden met een bekend gevoel, maar het is anders en nieuw....