9 Reacties

4 jaar geleden

Nutriton? Hebben ze dat ook niet in t kruidvat daar?

4 jaar geleden

Bij de apotheek heb ik dat al eens gezien dacht ik?

4 jaar geleden

Gebruik je dat al lang? Ik hoor echt vaak dat baby's er verstopt van raken. Jij wel goede ervaring?

4 jaar geleden

Reactie op Jouayriyyah

Gebruik je dat al lang? Ik hoor echt vaak dat baby's er verstopt van raken. ...
Ik gebruik het vanaf 1 maand denk ik dus nu zo'n 4 maanden nog nooit verstopt gezeten zo'n 3 a 4 poepluiers per dag zonder moeite!

4 jaar geleden

Reactie op Jouayriyyah

Gebruik je dat al lang? Ik hoor echt vaak dat baby's er verstopt van raken. ...
Wij ook sinds een maand, en zeker 1 á 2 poepluiers per dag!

4 jaar geleden

het is niet meer te koop omdat er een grote terug haal aktie was want het is kankerverwekend omdat er een pure srof van iets in zit ben er zelf ook mee gestopt

4 jaar geleden

dit is her bericht wat op fb rond gaat en her is in NL ook op het nieuws geweest ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴊᴇ ᴊᴏʜᴀɴɴᴇꜱʙʀᴏᴏᴅᴘɪᴛᴍᴇᴇʟ ᴠᴏᴏʀ ᴊᴇ ʙᴀʙʏ? ꜱᴛᴏᴘ ᴇʀ ᴘᴇʀ ᴅɪʀᴇᴄᴛ ᴍᴇᴇ! Vandaag dus de bevestiging in het nieuws waarom: De Europese Commissie gaat een grote terughaalactie uitvoeren van producten met het levensmiddelenadditief E410. ( Johannesbroodpitmeel). Deze producten zijn namelijk zeer verontreinigd met de toxische stof Ethyleenoxide. (Als je hier teveel van binnen krijgt in een hoge concentratie worden kankers ontwikkeld). Het is toch niet te geloven dat JBPM door het consultatiebureau vaak geadviseerd wordt bij een baby die veel spuugt of refluxklachten toont. En dan is dit ook nog PURE E410!! Stop met Johannesbroodpitmeel aub en pak de oorzaak aan van het spugen. Dit heeft vaak met de vertering van de voeding te maken en het nog niet gesloten maagklepje. Dank Optimaal van Start voor het delen! Dat maar veel mama’s het mogen lezen! #baby #voeding #ouders #borstvoeding #melk #mamamelk #oudersvannu #zwanger #zwangerschap

4 jaar geleden

https://www.nvwa.nl/nieuws-en-media/nieuws/2021/07/20/eu-geharmoniseerde-aanpak-ethyleenoxide-in-samengestelde-producten https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/veilig-eten-en-e-nummers/hoe-gevaarlijk-is-het-als-ik-iets-met-ethyleenoxide-heb-gegeten.aspx Ga ervanuit dat Kruidvat de norm niet heeft overschreden, aangezien het nog te koop is. Wij gebruiken het nu 2,5 maanden op advies van de huisarts en hij heeft echt duidelijk minder last van reflux.

4 jaar geleden

Daar ga ik inderdaad ook vanuit! En als je echt overal op ga letten, mag je niks meer. Tegenwoordig word al wel heel snel gezegd dat iets kankerverwekkend is. Alles wat we zelf ook eten en drinken dagelijks is allemaal kankerverwekkend.... als je alles mag geloven 🤷‍♀️🤦‍♀️