16 Reacties
5 jaar geleden
Oehh wat een fout!! Heb vandaag te horen gekregen jongen hihi 100 procent dus hoop maar dat t niet veranderd!!
5 jaar geleden
Gelukkig is de nub een theorie en geen wetenschap 😊
Maar bij deze gefeliciteerd!
En onthouden die taart, want je weet maar nooit ;-)
5 jaar geleden
Haha hier precies andersom :p Met de nub werd een meisje gezegd waardoor we daar toch al een beetje vanuit gingen (ook al was t niet 100 procent zeker). Vorige week met 14+2 bleek het een jongen te zijn :)
We hebben al een zoontje, dus had al helemaal zin in jurkjes shoppen haha.
5 jaar geleden
Reactie op HappyMama90
Gelukkig is de nub een theorie en geen wetenschap 😊
Maar bij deze gefelici ...
Dit was de 12 weken echo. 🤣ik was ook overtuigd van een jongetje.. het maakt me verder niet zoveel uit, ben al lang blij dat hij/zij in orde lijkt. En die taart lijkt me best lekker 😂😂bedankt voor je felicitatie! 🥰

5 jaar geleden
Reactie op Pretje
Haha hier precies andersom :p Met de nub werd een meisje gezegd waardoor we ...
Ohhh ja dat hoor je toch best vaak, meisje dat later jongen blijkt. Andersom hoorde ik niet zo vaak🥴😋 ik snap je hoor! Wij hebben een dochter en had ook wel graag een jongetje gehad. Maar een meisje is ook fantastisch en heel praktisch! 🤩
5 jaar geleden
Ohhh ja dat hoor je toch best vaak, meisje dat later jongen blijkt. Anderso ...
Jaa het maakt ook niks uit! Alleen die meisjeskleertjes leek me leuk haha. Verder qua persoontje maakt t niks uit!
Ik kijk er nu ook wel naar uit om die kleertjes van mijn zoontje te kunnen hergebruiken! Zeker als ik oude foto's terugkijk. Sommige dingen waren zo leuk en zo kort maar aangehad.
5 jaar geleden
Reactie op Sarah0204
Hebben ze niet tussen de beentjes gekeken? Want je kan het echt wel zien ho ...
Bij mij ging ze ook meteen voor het zij aanzicht. De echoscopiste zei meteen dan kan ik het het beste meteen zien. Is een meisje. Mijnes is wel gedaan vandaag op 16+2 Dus is zeker geen nub meer. Ze zei dat dat witte staafje een schaambeen/bot is en dat bij jongetjes daarboven heel duidelijk een piemeltje met balletjes had gezeten. Daarna nog wat shots van onder gezien en ook daar was echt 0,0 te zien aan een uitsteeksel 🤣 maar zij pakte dus ook niet een pottyshot om het te zien...
Dat ding wat erboven zweeft is trouwens een gebogen beentje🤣

5 jaar geleden
Reactie op Sarah0204
Hebben ze niet tussen de beentjes gekeken? Want je kan het echt wel zien ho ...
Ik wacht het rustig af.. volgende echo nieuwe kansen 🤣🤣🤣 maar nee niet duidelijk tussen de beentjes kunnen kijken. Het is nogal een druktemaker..
5 jaar geleden
Ik wacht het rustig af.. volgende echo nieuwe kansen 🤣🤣🤣 maar nee niet ...
Pff ja heel vervelend, ik heb extra uitleg gevraagd bij mijn geslachtsecho omdat ik hiervoor schrik had. Ik wist dat ik me niet ging kunnen inhoude' en had dus echt bang de verkeerd ekleur te kopen 🙈 maar blijkbaar is 9/10 er iets mis met het kindje als de nipt het verkeerde geslacht aangeeft, het is dus altijd raadzaam een echo te maken ter bevestiging (denk ook dubbel geslacht) en wat de echo beelden betreft, eens je een duidelijk zicht hebt gehad op de geslachtsdelen kan het echt niet meer missen, tis al de kleine niet meewerkt dat het soms een gokje is, maar ze heeft me toen ook echt uitgelegd waar ik naar moest kijken en wat dat dan was, ja haar schaamlipjes in mijn geval, echt Ingezoemd en dan zie je duidelijk die streepjes en bij een jonge ja dan is het een piemeltje maar dat vind ik precies wel makkelijker te herkennen, toen ze zei ja het is een meisje dat aie je huer dacht ik echt, euhmm waar 🙈 maar beste vriendin haar jongste is een ventje en ja dat zag je wel als leek ook duidelijk op die echo 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Kimmetje90
Bij mij ging ze ook meteen voor het zij aanzicht. De echoscopiste zei metee ...

Die van mij zoekt echt tussen de beentjes, en dan is het ook echt wel duidelijk maar het is niet makkelijk daar zen goed beelt op te krijgen als ze niet meewerken 🙈 ik weet niet of jullie het goed gaan zien op deze foto, maar aan mijn vinger zou je 3 streepjes onder elkaar moeten zien allemaal even lang. Dat zijn dan de buitenste (2 strepen) en de binnenste( middelste streep) schaamlippen. En bij een jongen ja dan zie je daar wat hangen ea 🙈

5 jaar geleden
Reactie op Sarah0204
Die van mij zoekt echt tussen de beentjes, en dan is het ook echt wel duide ...

Ik heb ingezoomd dus normaal is dat veeeeel kleiner op je echo foto is echt wel even weten waar j emoet kijken, gelukkig legt de gyn dat allemaal uit met hun getrainde ogen zien die dat onmiddellijk 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Pretje
Haha hier precies andersom :p Met de nub werd een meisje gezegd waardoor we ...
Bij m'n eerste zwangerschap dacht ze ook bij de Nub een meisje en met de geslachtsbepalende echo bleek het toch echt een jongen. Nu dacht ze weer bij de nub een meisje maar ik houd alle opties open nu haha.
Nog 10 dagen wachten en dan weten we het!
5 jaar geleden
Ik ben gisteren langs de gynaecoloog geweest ( ben 15 weken en 3 dagen ) mijn dokter keek even snel tussen de benen maar hij had een vermoeden wat het was maar wou het niet vertellen daar baalde ik wel van 🤫 volgende week heb ik samen met mijn vriend een geslachtsbepaling 🥰🥰 dan hopelijk kunnen ze zeggen wat het is 🥰