10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb destijds proef gelopen met allebei en vond de uppababy Vista veel geluid maken, vooral op ongelijke stenen en redelijk onstabiel als je er aan duwt, Joolz vond ik heerlijk lopen, nadeel bij deze kinderwagens dat ze ingeklapt op de leren handvat komen te staan waardoor die erg snel beschadigd. Uiteindelijk gekozen voor de dubatti one, lijkt redelijk op de Joolz, staat alleen gewoon op de wielen ipv op de stang en is toch net iets steviger qua frame!

5 jaar geleden

Ik heb ze ook beide geprobeerd bij Babypark. Op voorhand nooit van Uppababy gehoord dus we dachten voor een Bugaboo, Joolz of Dubatti te gaan. Maar ik vond juist de Uppababy zó veel fijner dan de andere wagens. Rijdt/voelt stevig aan. Is zeer gebruiksvriendelijk, dus gemakkelijk in en uit klappen en de reiswieg met 1 knop eraf halen. Ook een fijn voordeel is de grote boodschappenmand er onder! Ik zou zeer zeker de Uppababy aanraden. Maar dat is puur op basis van mijn beleving die testdag. Heb er nog niet met baby in kunnen rijden. Super balen dat de winkels dicht blijven. Het is zo persoonlijk welke wagen bij je past.

5 jaar geleden

Wij gingen voor de bugaboo of joolz. Beiden vonden we minder, maar de Uppababy daarentegen! Voldeed aan al onze wensen. Wendbaar, makkelijk verstelbaar. Stevig. Reed heerlijk. Kortom deze hebben we aangeschaft en ben er nog steeds echt heel blij mee. Het in/uitklappen is ook erg fijn. En wat voor ons echt een pre was, is de grote boodschappenmand. De bugaboo was bij ons tweede (vonden we ook lekker rijden) maar de joolz vinden we echt niets.

5 jaar geleden

Wij hebben de UppaBaby. Grote mand onderin was een vereiste. We vonden hem soepel rijden, kinderwagenbak idd met 1 hand eraf kunnen halen, makkelijk op te klappen, ook met buggyzitje erop. En hij staat dus niet op het handvat door een paar uitstekende pinnetjes, waar je verder geen last van hebt met vastpakken en rijden. Maar hij blijft dus wel zelf rechtop staan.

5 jaar geleden

Uppababy!

5 jaar geleden

Ik begrijp je twijfels, wij twijfelden ook tussen deze 2. Uiteindelijk uppababy Vista V2 gekozen. Grote boodschappenmand, makkelijker de bak eraf te halen met 1 hand, niet ingeklapt recht op het handvat waardoor die beschadigd wat je bij de Joolz hebt (maar zitten kleine blokjes tussen), en ik vond het ook leuker dat de uppababy nog minder te zien is op straat dan de Joolz!

5 jaar geleden

Uppababy! Heerlijke stevige wagen, makkelijk te besturen, met 1 hand en ook de bak haal je er gemakkelijk met 1 beweging af.

5 jaar geleden

De medewerker vroeg toen wij de kinderwagen gingen halen “wat vind jij belangrijk”. Dus ik zeg... Stel je staat in de Albert Heijn met een jankende baby, je moet je spullen inpakken bij de kassa, afrekenen en dat kind maar brullen. Dan kom je bij je auto kan je je sleutel niet vinden en het regent heel hard. Tot slot gaat je telefoon nog af. Dus ik wil dan snel je kind in de maxicosi doen en die kinderwagen inklappen en gaan. Toen kwam hij met de Vista 2 😂😂 nou toen ik m zelf deed inklappen was ik zo verkocht. Wat een uitvinding die kinderwagen.

5 jaar geleden

Hier ook de uppababy vista v2

5 jaar geleden

Wij hebben (toen de winkels nog open waren) de jooks, dubatti, thule en uppababy vergeleken/getest en hebben voor de uppababy vista v2 gekozen. Rijdt super fijn, voelt heel stevig, makkelijk in en uitklappen en past (rechtop) in de bak van mijn kleine auto. De grote boodschappenmand is uiteraard ook super fijn!