Afgelopen maandag ben ik bevallen op de uitgerekende datum. Nu hoorde ik van n vriendin dat je dan van drukkers vaak je geboortekaartjes gratis kunt krijgen. Helaas gaat dit voor mij niet op. Volgens mijn kraamzorg kreeg je vroeger dan zelfs n kinderwagen kado. Ik hoorde ook iets anders over n kado pakket van de mevrouw die de hielprik zette. Ze kon echter niet zeggen waar het van was. Wie weet of er nog ergens n kado te halen valt? 😀Zou toch mooi meegenomen zijn!
Gefeliciteerd!
M.b.t. de geboortekaartjes ligt het aan de drukker waar je ze besteld. Niet iedereen heeft zo'n actie.
Verder zeggen de andere cadeaus mij niets.
Als eerste gefeliciteerd! Geboortekaartjes weet ik dat dat bij sommige drukkers het geval is maar vaak moet je die datum van te voren al opgeven. Ik zelf heb ze van kaartje2go.nl als je dan bevalt op je uitgerekende datum krijg je ze inderdaad voor niks!
Ik ben ook afgelopen maandag op de uitgerekende datum bevallen. Ik wist ook niet dat die actie zo werkte maar had er wel iets over gezien. Had het niet van te voren al besteld dus helaas..