17 Reacties

5 jaar geleden

Mooie mummy bag gekregen waar ik heel blij mee ben (studio Noos). Of misschien een draagzak? (Tula of artipoppe?)

5 jaar geleden

misschien anders vragen aan de mama en papa om een verlanglijstje te maken uitsluitend voor jou . Anders als ze alles al hebben zou ik denken aan een babymassage, spa voor baby's, fotoshoot,...

5 jaar geleden

Wij hebben ons petekindje een gepersonifieerde geboortekaars gegeven. Besteld bij een winkel in Kevelaer, naar onze wens versierd en voorzien van naam en geboortedatum. Echt heel mooi. Maar dan houd je nog steeds budget over voor wat anders.

5 jaar geleden

Vraag het gewoon? ☺️

5 jaar geleden

Envelopjes cash geld geven met een soort tegoedbon? Bv 'eerste zwemlessen' en dan 100 euro erbij. Ik kan zelf even geen andere dingen bedenken, misschien hebben anderen meer inspiratie 😅

5 jaar geleden

Een kinderrugzakje met de naam van de kleine er op geborduurd/gedrukt? En dan wat spulletjes er in, zodat het een logeertas is om bij jou te komen logeren? Bijvoorbeeld een pyjama met "mijn meter is de liefste" of zoiets, knuffeltje, tandenborstel..

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn petekindje een zilveren spaarpot gekocht en haar naam/geboortedatum in laten graveren. Vervolgens gevuld met haar eerste spaarcentjes. Voor hun kindje nummer 4, dus alle spulletjes waren ook al aanwezig. 😊

5 jaar geleden

Ondanks dat ze alles al hebben misschien toch nog iets wat ze misschien willen hebben? Of zilverkleurig kinder bestek met de naam? Ik zelf heb daar echt heel lang van gegeten, zeker tot mijn 16de hihih. Zoals eerder benoemd meerdere enveloppen met een tegoedbon erin voor bepaalde momenten.

5 jaar geleden

Sorry ik las *Klotekind help' 😂😂😂

5 jaar geleden

Ik zou vooral niet teveel petekindjes willen als zulke bedragen normaal zijn😂 maar heb je de ouders al gevraagd of ze nog wensen hebben? Zou het zonde vinden om voor zo een bedrag dingen te kopen die het dan misschien net niet zijn.

5 jaar geleden

Een strippenkaart om op te passen en dan t geld besteden aan leuke uitjes als t kindje wat ouder is. 😀

5 jaar geleden

Reactie op mamavanzoon

Ik zou vooral niet teveel petekindjes willen als zulke bedragen normaal zij ...
Het hoeft ook niet per se zoveel te kosten. Als ik een leuk kado vind van bv 50 of 100 euro, is dat ook goed. Niemand gaat nadien uitrekenen hoeveel het kado gekost heeft. Maar als meter wil ik graag een kado geven dat niet zomaar verdwijnt tussen alle andere kraamkado's. Daarom zette ik alvast voldoende geld opzij. Sommige babyspullen kosten nu eenmaal veel geld.

5 jaar geleden

Een fotoshoot met de kleine?

5 jaar geleden

Of zo’n mooie kist met naam en geboortedatum erop vóór al het speelgoed enzo

5 jaar geleden

Zilver kinderbestek, voor een meisje vind ik een zilver armbandje met naam ook altijd heel schattig

5 jaar geleden

Je hebt bijvoorbeeld een tekening van je baby op schaal of een poster met hoe de sterren stonden op moment van de geboorte. Wellicht een speelkist of krukje met naam er op. Wellicht een bon voor babyzwemmen

5 jaar geleden

Wij hebben deze gegeven aan vrienden voor de geboorte van hun kindje, misschien een idee ;) ?