30 Reacties

5 jaar geleden
Volgens mij mag je die gewoon eten. Waar had je gelezen dat dat niet mag dan ?

5 jaar geleden
Ik wist dit zelf ook niet, denk echter dat er niks aan de hand is aangezien de pannenkoeken verhit worden toch..

5 jaar geleden
Reactie op Suuz3
Daar staat ook softijs bij 😳😳😳😳
Dat is echt dé manier tegen misselijkhe ...
Verloskundige zei dat het af en toe kan. Vooral ijs zoals MC flurry, die apparatuur loopt daar op volle toeren dus bacteriën krijgen nauwelijks tot geen kans om te groeien

5 jaar geleden
Och wanneer ben je ooit ziek geweest van kant en klare pannenkoeken 😂😂😂
Ik nog nooit hoor. De kans dat je ziek wordt na filet american is zelfs maar 4% laat staan van een pannenkoeken. Als je er niet prettig bij voelt, dan niet doen, maar verder denk ik dat veel ook betutteling is.

5 jaar geleden
Ik heb in het begin ook eentje gegeten en las het toen pas, was ook in de stress. Er is echter niets gebeurd, had gewoon een goede echo! Er is een hele kleine kans dat er een bacterie op komt, maar veel meer kans dat dat niet zo is en als je het goed heet verwarmd hebt gaat die bacterie sowieso dood :)

5 jaar geleden
Ik las een tijdje terug dat er ooit een listeria bacterie in voorverpakte pannenkoeken is gevonden, maar dat is ook wel eens gebeurd in verpakte vleeswaren. Dus het product is veilig alleen is het kennelijk een keer mis gegaan met verpakken. Kans is dus nihil dat er iets mee is. Ik zou me dan ook geen zorgen maken als ik jou was.

5 jaar geleden
Verloskundige zei dat het af en toe kan. Vooral ijs zoals MC flurry, die ap ...
Klopt, volle toeren laten draaien en een goede schoonmaak aan eind van de dag is belangrijk.
Zag het wel eens gebeuren dat collega's de slangen van de verse melk voor cappuccino niet goed schoonmaakte. Zeker als dan dag dicht ga... Dan ontstaat er een plak in de slag, daar gaan de bacteriën zitten.
Onderhoudsmonteur kwam wel eens om alleen slangetje te wisselen.