18 Reacties
4 jaar geleden
Vervelend dat je het ervaart als aan de kant geschoven worden.
Bij mijn werk is het ook alleen collegae, en bij mijn partner ook (klein bedrijf 12 werknemers). Dus voor mij is dit heel normaal.
Ik vind het persoonlijk ook niet erg, ik ga soms ook leuke dingen doen zonder hem. Dat moet kunnen en besproken kunnen worden vind ik.
4 jaar geleden
Reactie op SCREURSS
Vervelend dat je het ervaart als aan de kant geschoven worden.
Bij mijn we ...
Ja dat is het denk ik ook.. ik heb die mogelijkheid niet, want hij belt me dan elk half uur dat de kleine huilt en ik naar huis moet komen.
4 jaar geleden
Reactie op LauraGijsje
Euh, jij bent toch ook personeel lees ik zo?
Whuahaha hij vind dat anders, ik zei ook al nja dan doe je je administratie zelf maar 😌🙈
4 jaar geleden
Reactie op SCREURSS
Wat vervelend! En heb je helemaal niemand waar je bijv eens de kleine naar ...
Nee, helaas.. ze weigert de fles dus zit zowizo met borstvoeding.
4 jaar geleden
Reactie op SCREURSS
Wat vervelend! En heb je helemaal niemand waar je bijv eens de kleine naar ...
Ik vind dat eigenlijk ook gewoon zijn verantwoordelijkheid ze huilt bij mij ook wel eens. Ga ik hem ook niet lopen bellen 🤷🏼♀️
4 jaar geleden
Reactie op SCREURSS
Klopt, daar heb je gelijk in hoor. Maar ik bedoelde meer het feit dat je da ...
Nee, mijn moeder is chronisch ziek. En andere familie woont 2u rijden 🥺
4 jaar geleden
Eisen dat je ook mee gaat, jij bent ook personeel. En als hij niet wilt, dan houdt hij dingen achter??
Of denk ik dan ook jaloers? 😝
4 jaar geleden
Zijn het echt alleen maar vrouwen?
Nee alleen mannen. Vrouwen /partners niet toegestaan 🤣
4 jaar geleden
Wat vind je het vervelendst? Dat je niet naar dat feestje mag of dat je partner je niet door de band op die manier helpt zodat je ook wat tijd voor jezelf hebt?
Het klinkt alsof alle zorg op jouw nek terechtkomt en dat het schoentje daar al wringt. Of lees ik het verkeerd?
4 jaar geleden
Reactie op Kayleighh078
Nee alleen mannen. Vrouwen /partners niet toegestaan 🤣
Oei ja hmmm misschien eens goed over praten met je man?🙈
4 jaar geleden
Het klinkt een beetje alsof je vindt dat hij alleen de leuke dingen doet en dat jij vooral de zware dingen doet. Afgaande op jouw verhaal lijkt dat ook wel zo. Ik denk dat je met hem eerlijk moet gaan praten over de verdeling? Want je doet wel erg veel. Als je er geen probleem mee hebt, lekker zo laten, maar het klinkt alsof je het vervelend vindt dat hij wel leuke dingen gaat doen en jij niet.
Misschien is het wel zo dat je man een uitje met alleen de mannen wil, maar dan kan hij ook een vrijmibo of dat alleen met het paintballen doen? Samen naar de kerstborrel lijkt mij wel normaal, aangezien je hem helpt bij het bedrijf. Wij zijn overigens gewend om bedrijfsuitjes zonder partner te doen, dus dat komt vaker voor.
Denk dat je je gevoelens open op tafel moet gooien en dat het werkelijke probleem misschien in de verdeling zit, en niet zozeer dat hij enkel met collega's het bedrijfsuitje wil doen
4 jaar geleden
Wat vind je het vervelendst? Dat je niet naar dat feestje mag of dat je par ...
Klopt het is vooral een opstapeling van
4 jaar geleden
Reactie op Kayleighh078
Klopt het is vooral een opstapeling van
Dan zou ik doen wat Linde97 voorstelt. Praat erover.
Dit gaat je blijven dwars zitten en je vriend heeft wellicht geen idee hoe je je voelt.
Door te raden hoe de ander zich voelt en wat de ander denkt, wordt niets opgelost.
Door die zure appel heen en al je gevoelens en gedachten op tafel. En niet vergeten om naar die van hem te vragen en te luisteren. Jullie zijn een team en samen aan een gezin begonnen. Samen kunnen jullie ook wel tot een taakverdeling komen waar jullie allebei achter staan.
Ah en bedenk al maar een uitstapje voor jezelf en gooi dat ook al maar op tafel. Als hij mag paintballen, mag jij zeker en vast ook eens weg.
Succes!