7 Reacties

één jaar geleden

Zelfde hier. Na ziek zijn drama met slapen. Bij vaders slaapt ze wel vaak zelfstandig maar bij mij zelden. Verlatingsangst denk ik.

één jaar geleden

Hebben wij ook sinds onze dochter ziek is geweest. Heel erg last van verlatingsangst en vooral bij het slapen. Ze schreeuwt het uit als we haar in bed leggen, terwijl ze ons voorheen uitzwaaide 🥲 we hebben een comfortabele stoel op haar kamertje, daar zit ik in en laat haar op mij in slaap vallen. Helaas slaapt ze nog niet door en dit werkt alleen bij de eerste keer naar bed brengen. S nachts eindigt ze tussen ons in bed, we zijn dan zelf te moe om allerlei trucjes uit te halen om haar te laten slapen. Overdag is het slaapje trouwens net zo waardeloos geworden. Ze sliep eerst altijd wel 2 tot 2,5 uur, nu 50 minuten.

één jaar geleden

Herkenbaar, onze zoon sliep altijd heerlijk van 19:15 tot 07:15... nooit wakker en je kon hem wakker weg leggen en weg lopen..... en nu ineens moeten we erbij blijven zitten tot ie slaapt, want als we weg lopen is het drama en gooit alles uit bed, is nu ineens nachts ook wakker... dus dan gaat een van ons maar op een matras op de grond erbij liggen. En ochtends vaak rond 5uur wakker... niks aan... hoop dat dit weer overgaat. Want we waren wel een beetje verwend en gewend met lekker hele nachten slaap en rust ... zal wel een fase zijn.

één jaar geleden

Reactie op hallo26

Herkenbaar, onze zoon sliep altijd heerlijk van 19:15 tot 07:15... nooit wa ...
Hier identiek hetzelfde 😊

één jaar geleden

Reactie op EllaRogers

Hier identiek hetzelfde 😊
Hopelijk gaat het weer voorbij...

één jaar geleden

Het is hier na 2.5 week eindelijk over hij slaapt weer goed s middag's en s avond's ook weer gelukkig

één jaar geleden

Hier ook al bijna 2 weken, ik mag de kamer niet uit tot hij in slaap is anders krijst hij de oren van je hoofd tot je terugkomt (langer dan 10 min a kwartier laat ik hem niet huilen). Zodra ik er weer zit is er niks aan de hand, maar hij checkt om de haverklap of ik er nog ben. Ik hoop op verlatingsangst die weer over waait🙏 sterkte!