10 Reacties
één jaar geleden
Ik ben ook aan het kijken naar kiddikutter. Denk dat ik er binnenkort een aanschaf. Zag ook dit soort varianten. Iemand ervaring mee?
https://www.bol.com/nl/nl/p/noiller-kindermes-kindermessen-kiddikutter-le-petit-chef-kiddicutter-kiddikutter-kindermes-naturel/9300000069421832/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183834-S-1679772116118-9300000069421832&gclid=CjwKCAiAkfucBhBBEiwAFjbkr1pAF_T5faff7Zi0Jm3FsFNuZaD2V0eUzqCe55UGI7uTOp6UmkgHsxoC-7UQAvD_BwE
één jaar geleden
Reactie op Josepha
Ik ben ook aan het kijken naar kiddikutter. Denk dat ik er binnenkort een a ...
Ik heb zelf het idee dat je hiermee niet echt zou snijden, maar eerder pletten?
Je moet eens kijken op de Instagram pagina van 'homeandontheway'. Ze heeft story's van haar zoontje, op 16 maanden heeft ze enkele filmpjes waar hij dit mesje gebruikt!
één jaar geleden
Reactie op Littleprincess2021
Ik heb zelf het idee dat je hiermee niet echt zou snijden, maar eerder plet ...
Dank je voor je reactie! Ik heb de filmpjes bekeken en ik snap wat je bedoelt met het pletten. Ik overweeg dan toch voor een andere variant te gaan. En ik bedacht dit: uiteindelijk wil ik hem voorbereiden op eten snijden met 'echte messen' dus misschien is een echter uitziend mes dan ook relevanter/een minder grote overstap.
Wel een heel leuk Instagram account dat je noemde, ben het gaan volgen!
één jaar geleden
Reactie op Josepha
Dank je voor je reactie! Ik heb de filmpjes bekeken en ik snap wat je bedoe ...
Ik overweeg ook om zo'n messenset te kopen. Als het toch nog iets te gevaarlijk is, dan verdwijnt het even in de kast tot ze groter is.
Ik volg het account inmiddels niet meer 🙈 Ik had het gevoel dat bij haar alles zo 'perfect' verloopt. Ofwel is haar zoontje echt een heel rustig kindje, ofwel maakt ze alles instaperfect. Maar geeft wel leuke ideetjes voor Montessori activiteiten!
één jaar geleden
Gewoon een brood(boter) mes? En dan alleen dingen laten snijden wat daarmee lukt. Zoals ei, brood, gekookte groenten, koekjesdeeg, klei.
Ik zou eerder leren knippen dan echt een scherper mes leren gebruiken.