178 Reacties

3 jaar geleden

Ben nog niet oppad geweest, maar mijn eisen zijn; Makkelijk en compact op te vouwen. Loopt makkelijk, vlot en recht uit zichzelf. Meteen compleet voor de komende levensfases

3 jaar geleden

Wij gaan voor de day. De geo is uit te breiden voor een 2e kindje, wij willen ze niet zo snel na elkaar. Persoonlijk vind ik de day er mooier uit zien, wat strakker dan de geo. Maar dat is een persoonlijke keus😊. Hopelijk kan je een keus maken! Succes 😘

3 jaar geleden

Ik weet van de geo dat deze een hele grote bak heeft en dus moeilijker in de auto past

3 jaar geleden

Uit ervaring, vind ik dat de Joolz bakken incl zittingen veel te veel speling met de frame in komt op. onze keuze valt toch op de Bugaboo, ook omdat hij naar ons idee veel handzamer en praktischer is

3 jaar geleden

Ik kreeg laatst de tip, neem opblaasbare banden. Dan kun je makkelijker wandelen, ook door t bos bijvoorbeeld.

3 jaar geleden

Wij gaan voor de Jane kinderwagen. Makkelijk en klein op te vouwen. Daarnaast is de ligbak direct je maxicosi waardoor je ruimte bespaard en kindje ook liggend kan vervoeren.

3 jaar geleden

Nuna 😍

3 jaar geleden

Ik hoorde vd week dat je bij de prenatal in amersfoort een testbaan hebt ;-) https://www.prenatal.nl/kinderwagen-experience-c142.html

3 jaar geleden

Ik lees mee.. ik wil binnenkort ook alvast gaan kijken maar heb geen idee waar ik op moet letten. Las hier op het forum de tip dat kinderwagens eind van het jaar fors afgeprijsd worden, omdat er in het nieuwe jaar een nieuw model wordt uitgebracht. Zou dus zeker nog even wachten met de aanschaf, en dan later toeslaan 😊

3 jaar geleden

Gekozen voor de nuna demi maxi cosi en reisweg past hier ook op en in de toekomst kan je 2e kindje eronder geplaatst worden ook stevige banden en waar de baby in zit kan je omdraaien

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Joolz day+ naar mijn idee heel praktisch en makkelijk in te klappen! En prettige accessoires bij te verkrijgen!

3 jaar geleden

Ben erg blij met de uppababy vista. Je kan de wieg er met 1 hand af halen. Hij blijft staan als je hem inklapt. Rijdt soepel. En grote bak om alle boodschappen in kwijt te kunnen. Wiel kan er af, maar ik zet hem rechtop ingeklapt in de kleine auto wat goed past.

3 jaar geleden

Reactie op Leilaa1997

Gekozen voor de nuna demi maxi cosi en reisweg past hier ook op en in de ...
Die wil ik ook, maar helaas te hoog voor mij:(

3 jaar geleden

Reactie op Xxxxxxxxxxxxxxxx

Die wil ik ook, maar helaas te hoog voor mij:(
Hoi bedoel je qua prijs of qua lengte ik ben zelf 1.60 en ik kan de leuningen kleiner maken mijn vriend is 1.84 en heeft hem op de normale stand

3 jaar geleden

Reactie op Leilaa1997

Hoi bedoel je qua prijs of qua lengte ik ben zelf 1.60 en ik kan de leunin ...
Het handvat komt flink boven mijn navel uit als ik deze op z'n laagst zet. Ik ben 1.66 en heb nekklachten dus we zullen helaas op zoek moeten naar een andere.

3 jaar geleden

Reactie op Xxxxxxxxxxxxxxxx

Het handvat komt flink boven mijn navel uit als ik deze op z'n laagst zet. ...
Ah hopelijk vind je een goeie die bij je past ik raad aan om te kijken bij baby park daar heb je zoveel verschillende soorten en je krijgt goed advies!

3 jaar geleden

Wij hebben de joolz geo? Weet zo niet precies het verschil met de namen.... ik weet nog dat ik de andere mooier vond maar toch gegaan met de grote bal eronder!!! Geen moment spijt van gehad en ben erg blij dat mijn vriend zei die is praktischer!!! Super veel plezier aan beleefd tot onze dochter dik 3 was! Ze wilde er nog heel lang graag in!! 😀 succes met uitzoeken en keuze maken. Oja voor mij was die perfect kwa hoogte 1,78 en vind hem ook prettig lopen dat je niet met je voeten tegen de beugel of wielen komt, dat heb je ook met sommige kinderwagen. Je moet gewoon even naar een grote zaak gaan en testen 😀

3 jaar geleden

Ik vind een tweelingwagen uitzoeken ook heel lastig! Twijfel tussen mountain buggy en bugaboo. Mountain buggy is de smalste van de twee, maar die prijzen😱 op mp vind ik ze vaak niet mooi en nog duur.

3 jaar geleden

Reactie op aprilbabyx

Nuna 😍
Ik neig ook naar nuna, nuna demi grow Mooi hoge wagen en een grote mand eronder Wat ook wel makkelijk is, mocht je 2e er snel achteraan komen, wat dus niet te plannen valt, kunnen ze tegelijk in dezelfde wagen. En omdat hij op veel verschillende standen en manieren kan, lijkt mij dat ook wel handig

3 jaar geleden

Joolz geo met de grote bak eronder! Kan echt een hoop in! Ik vind m erg fijn!