3 Reacties
één jaar geleden
Het kan natuurlijk altijd... De vraag is alleen of het voor jou en je partner (en ook de kinderen) leefbaar is.
Een derde kindje zal dan voorlopig bij jullie op de kamer komen in het begin is dit natuurlijk prima, maar denk je er nog zo over als je kindje een jaar is... Of 4 jaar 🤷
Zelf ben ik van mening dat onze kinderen recht hebben op een eigen plekje, een kamer om zich terug te trekken en de prikkels van de dag te verwerken. Dit was ook toen ik zelf klein was iets waar ik waarde aan hechtte.
Ons huis is nu dus ook "vol" met 2 kinderen, mocht ik zwanger raken van een derde (perongeluk of bewust) dan zouden wij op zoek gaan naar een groter huis of een mogelijkheid om een extra ruimte te creëren.
Mocht je zwanger zijn of toch bewust voor een derde kindje gaan dan zou ik dus als ik jou was toch op zoek gaan naar een grotere woongelegenheid, nu of in de nabije toekomst.
één jaar geleden
Persoonlijk zou ik het niet doen omdat ik zelf veel waarde hecht aan een eigen kamer om mij even terug te kunnen trekken dus dat wil ik ook voor mijn kind. Echter is mijn (tweede) kinderwens momenteel niet zo groot dus heb makkelijk praten.
Ik vind ook dat als jullie wens zo groot is, dat je er dan gewoon voor moet gaan. Uiteindelijk komt altijd alles goed! Mijn zus heeft in een appartement met 2 slaapkamers gewoond met 6 kinderen (samengesteld gezin) en dat lukte ook. Waar een wil is, is een weg ;)