15 Reacties

5 jaar geleden

Yesss zeker

5 jaar geleden

Reactie op rendaah

Yesss zeker
Woow! gaat snel, mooi! 馃檪. Bij mij zit bolletje nog onder me vet rolletje馃槀

5 jaar geleden

Ja dat heb ik ook! Had ik ook al met 6+5. Nu 8+3 en afgelopen vrijdag toch maar naar de Prenatal geweest om zwangerschapsbroeken te kopen馃檲

5 jaar geleden

Hier ook buik

5 jaar geleden

Reactie op Soraya88

Hier ook buik
Volgens mij zijn dit je darmen....

5 jaar geleden

Volgens mij zijn dit je darmen....
Ik bedoel ook eigenlijk lager.. onder de buik. Daarom bedoel ik ook tussen buik en schaamstreek馃槢 maar ik zal dan wel de verkeerde vraag stellen..

5 jaar geleden

Reactie op Soraya88

Hier ook buik
Ik bedoel eigenlijk nog lager.. waar nu de rand van je broek zit, is te laag om foto van te maken voor hier vind ik dan馃槀 vandaar dat ik geen voorbeeld heb haha

5 jaar geleden

Ik bedoel eigenlijk nog lager.. waar nu de rand van je broek zit, is te laa ...
Heb je een foto? Wanneer je het niet vertrouwd zou ik de huisarts of VK bellen.

5 jaar geleden

Ik snap wat je bedoeld...ik denk dat jij je blaas voelt. Je baarmoeder zit daarachter te drukken. Je zal die 'bobbel' meer voelen als je staat of volle blaas hebt. Na 12 weken komt je baarmoeder boven het schaambot uit en kun je hem voelen. Erg bijzonder!

5 jaar geleden

Reactie op Truusje

Ik snap wat je bedoeld...ik denk dat jij je blaas voelt. Je baarmoeder zit ...
Jaaa dit bedoel ik! Haha Aahaa dus dan zal het gewoon me blaas zijn idd馃槢

5 jaar geleden

Ja ik heb dat ook gekregen. Een bolling bij je blaas inderdaad (ook als je net geplast hebt). Daar zo ongeveer achter gebeurd nu vanalles. Ik denk dat je blaas naar voren wordt gedrukt (waardoor je misschien ook vaker moet plassen) en dat je daarom nu zo'n bolling ziet. Geen dikke pens, een verdikking onder de buik. Ik weet precies wat je bedoelt.

5 jaar geleden

Ja dat heb ik ook! Had ik ook al met 6+5. Nu 8+3 en afgelopen vrijdag toch ...
Ik heb dit ook ben morgen 10 weken

5 jaar geleden

Reactie op Gitarist90

Ja ik heb dat ook gekregen. Een bolling bij je blaas inderdaad (ook als je ...
Jaaa idd dit dus! Haha

5 jaar geleden

Je organen gaan allemaal een beetje schuiven om ruimte te maken voor de baarmoeder en je groeiende kindje. Dat je buik al een beetje opzet is dus normaal. Dat kan ook laag in je buik zijn. De baarmoeder zit tot ca 11 weken achter je schaambeen. Daarna komt het hoger. Maar tot die tijd moet er dus al wel wat ruimte komen. Dat gezegd hebbende... wat iemand anders ook al zegt, als je het niet vertrouwd, even langs de huisarts of vk. Je zegt 'volgens de app ben ik 6 en een beetje'. Heb je het idee dat het ook al een beetje langer kan zijn?

5 jaar geleden

Reactie op Caretta

Je organen gaan allemaal een beetje schuiven om ruimte te maken voor de baa ...
Nou ik voel verder niks raars en ben wel elke dag beetje misselijk (lijkt me normaal) dus ik ga niet te veel stressen dat het fout is.. volgende week echo dus zolang ik geen steken/pijnen/of bloed voel/heb wacht ik tot volgende week馃檪 Ik heb een langere cyclus dan 28dagen ben 1x na stoppen van de pil ongesteld geworden en dat was met 40 dagen, toen ik belde voor afspraak bij de VK vroeg ze naar me cyclus ik zei Ja niet echt duidelijk, want ben maar 1x ongesteld geworden. En toen zei ze Ja dan kan je misschien ook nog wat vroeger/later in de zwangerschap zitten.