3 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter is precies hetzelfde, maar toen ik dit las dacht ik gewoon van ja t hoort er gewoon bij. Het enige wat je kan doen is goed gedrag stimuleren en slecht gedrag afwijzen of zelfs negeren.😅

één jaar geleden

Hoi, Herkenbaar hoor. Hier ook zoontje (13.04.2021) die overal op klimt, alles doet wat niet mag (en dan bij correctie je uitlachen, waar ik ook stiekem om moet lachen), een kindje van de crèche heeft gebeten, op de grond gaat liggen als iets niet mag en krijsen. Het hoort er allemaal bij. Het lijkt me ook nogal frustrerend dat hij al die emoties en frustraties voelt en er nog niks van kan zeggen. Mijn zoontje is ook 1 van de oudste van de groep. Hopelijk kan ie snel doorstromen naar de wat oudere groep. Eigenlijk is het gewoon heel “gezond” gedrag en uiteraard weer een faaaaaase ;)

één jaar geleden

Heeeel herkenbaar. En zo te lezen doe je het prima. Lastige fase, maar volhouden ! Mijn oudste deed precies zo, maar toen ze goed en wel 2 was ging het veel beter. En iedereen begon toen over 'de peuterpuberteit' en '2=nee' maar dat heb je dan al lekker gehad 😜