38 Reacties

5 jaar geleden

Simpel, maar schattig vonden wij. Staan nu op hun nachtkastjes haha zo leuk!

5 jaar geleden

Morgen is mijn moeder jarig en dan doe ik in de ochtend een clearblue test en die pak ik in een pennendoosje voor haar in, kan niet wachten tot het morgen is 🙈 het is wel nog heel pril maar zou het haar ook vertellen mocht het misgaan en mijn stiefvader is er bij. Verder vertellen we het andere pas met 12 weken 😊

5 jaar geleden

Gebaks doos vol met beschuit en muisjes, en op de binnenaknt van de doos een foto. En nog een rompertje met de tekst als het van mama en papa niet mag vragen ik het wel aan opa en oma. Maandag ben ik 5 weken en aangezien ik elke dag met mijn ouders werk in de zaak en ik nu al goed misselijk ben en moe en rugpijn is het wel fijn dat ze weten waarom haha

5 jaar geleden

Ik heb het op deze manier verteld. Met een omgekeerde ingepakte doos er overheen. Als cadeautje.

5 jaar geleden

Wij hebben samen een foto gemaakt met de test. Vanmiddag komen mijn ouders en m’n schoonouders omdat m’n vriend jarig is.. we gaan ieder Bij een koppel zitten en dan zeggen we moet je eens kijken wat een leuke foto.. kijken wanneer t kwartje valt! We vertellen het bewust zo vroeg omdat zij ons erg hebben gesteund naar de MK en met de lange tijd dat het duurde om weer zwanger te weer worden..

5 jaar geleden

Mijn moeder hebben we het verteld met een versje: grote avonturen beginnen klein en dit is eigenlijk nog heel geheim, maar wil je vanaf april ook mijn oma zijn? En mijn schoonmoeder en schoonzus hebben we het laten weten door 'ik word grote zus' op een hemd te schrijven en ons dochtertje hier in rond te laten lopen. Duurde lang voor ze het zagen ;) Mijn vader en vrienden vertellen we het pas na de eerste echo, over 2 weken.

5 jaar geleden

Wij hebben voor opa en oma, en oma, broer en zus een hartje met een kraskaart. En de echo doen we erbij. Voor de beste vriendinnen surprise eieren met een tekst erin. Klein maar wel heel schattig.

5 jaar geleden

We hadden een taart gemaakt in een doos gedaan mer een kaart van onze hond: I’m going to be a big brother. Voor mn vader een voetbal of later m aan wil moedigen

5 jaar geleden

En de taart

5 jaar geleden

We zouden wachten tot de 1e echo a.s maandag maar k kon niet omgaan met zo'n groot geheim. Dus toch maar besloten om het te vertellen dmv een kadootje, in een kadootje en daar zat de positieve test ingewikkeld in keukenrol. Een totaal onverwachte blijdschap bij beide ouders en broers en zusje.

5 jaar geleden

Zo hebben we het bij de eerste aan de toekomstige opa’s en oma’s verteld!

5 jaar geleden

Dit jaar doen we het volgend weekend zo!

5 jaar geleden

Deze doen wij na 12 weken

5 jaar geleden

Ik had deze laten maken!! 😍

5 jaar geleden

Deze doen wij met 12 weken

5 jaar geleden

Reactie op sdv282

Ik had deze laten maken!! 😍
Wat leuk! Waar heb je die besteld

5 jaar geleden

Ik wil het met deze rompertjes gaan doen. Inpakken met een kaartje erbij waar ik een echo foto in wil doen. 😊. Eerst even m'n echo afwachten uiteraard

5 jaar geleden

Simpel, maar schattig vonden wij. Staan nu op hun nachtkastjes haha zo leuk ...
Dit idee is zo schattig 😍

5 jaar geleden

Wanneer we de eerste echo hebben gehad en het is goed, gaan we dit t shirt aan mn schoonouders geven. Zovan he (schoonmams) ik heb nog een T-shirt voor je. Die staat jou denk ik veel beter dan mij! 100% dat ze die niet ziet aankomen

5 jaar geleden

Wij hebben deze aan de opa's en oma's cadeau gegeven en straks ook voor de ooms en tantes. Staat op 'Je wordt opa' e.d. Super lief! We brachten het gewoon als 'kwam dit tegen in een winkeltje en vond het echt iets voor jou/jullie' haha