38 Reacties
5 jaar geleden
Simpel, maar schattig vonden wij. Staan nu op hun nachtkastjes haha zo leuk!

5 jaar geleden
Morgen is mijn moeder jarig en dan doe ik in de ochtend een clearblue test en die pak ik in een pennendoosje voor haar in, kan niet wachten tot het morgen is 🙈 het is wel nog heel pril maar zou het haar ook vertellen mocht het misgaan en mijn stiefvader is er bij. Verder vertellen we het andere pas met 12 weken 😊
5 jaar geleden
Gebaks doos vol met beschuit en muisjes, en op de binnenaknt van de doos een foto. En nog een rompertje met de tekst als het van mama en papa niet mag vragen ik het wel aan opa en oma. Maandag ben ik 5 weken en aangezien ik elke dag met mijn ouders werk in de zaak en ik nu al goed misselijk ben en moe en rugpijn is het wel fijn dat ze weten waarom haha

5 jaar geleden
Ik heb het op deze manier verteld. Met een omgekeerde ingepakte doos er overheen. Als cadeautje.

5 jaar geleden
Wij hebben samen een foto gemaakt met de test. Vanmiddag komen mijn ouders en m’n schoonouders omdat m’n vriend jarig is.. we gaan ieder
Bij een koppel zitten en dan zeggen we moet je eens kijken wat een leuke foto.. kijken wanneer t kwartje valt! We vertellen het bewust zo vroeg omdat zij ons erg hebben gesteund naar de MK en met de lange tijd dat het duurde om weer zwanger te weer worden..
5 jaar geleden
Mijn moeder hebben we het verteld met een versje: grote avonturen beginnen klein en dit is eigenlijk nog heel geheim, maar wil je vanaf april ook mijn oma zijn?
En mijn schoonmoeder en schoonzus hebben we het laten weten door 'ik word grote zus' op een hemd te schrijven en ons dochtertje hier in rond te laten lopen. Duurde lang voor ze het zagen ;)
Mijn vader en vrienden vertellen we het pas na de eerste echo, over 2 weken.
5 jaar geleden
We zouden wachten tot de 1e echo a.s maandag maar k kon niet omgaan met zo'n groot geheim. Dus toch maar besloten om het te vertellen dmv een kadootje, in een kadootje en daar zat de positieve test ingewikkeld in keukenrol. Een totaal onverwachte blijdschap bij beide ouders en broers en zusje.
5 jaar geleden
Zo hebben we het bij de eerste aan de toekomstige opa’s en oma’s verteld!

5 jaar geleden
Reactie op sdv282
Ik had deze laten maken!! 😍

Wat leuk! Waar heb je die besteld
5 jaar geleden
Ik wil het met deze rompertjes gaan doen. Inpakken met een kaartje erbij waar ik een echo foto in wil doen. 😊. Eerst even m'n echo afwachten uiteraard

5 jaar geleden
Simpel, maar schattig vonden wij. Staan nu op hun nachtkastjes haha zo leuk ...

Dit idee is zo schattig 😍