9 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een wildebras met een eigen mening... als ze iets niet aan wil dan trekt ze het gewoon weer uit (als ik het al aan krijg) ik heb me er maar bij neer gelegd 🤷 Al mag ik nu wel af en toe staartjes maken (als ze een filmpje kijkt) Ik pak nu vaak 2 of 3 outfits uit de kast en laat haar daar uit kiezen... Over 2 weken is de schoolfoto en ik hoop dat ik haar dan een beetje netjes op de opvang kan afleveren 😅

één jaar geleden

Haha grappig die verschillen. Hier ook een temperamentvolle dame met sterke eigen wil. Maar waar ik juist hoopte op een beetje een stoere smaak, heb ik een dochter die juist alleen maar roze wil, glinster, jurkjes en staartjes/clipjes. Ik combineer het vaak met een spijkerjack wat ik heb gehaald bij de kringloop, met wat glinster accenten. Dat vind ze dan wel leuk en maakt haar look toch stoerder. En inderdaad, ik geef een paar opties waar ze uit kan kiezen. Maar ze weet steeds beter dat er meer bestaat dan de optie die ik geef. Dus werkt niet altijd, en zal snel helemaal niet meer werken haha. De combinaties die ze dan soms aanheeft... 🫠🫣😂 ook dingen als een romper over haar kleding heen oid. Ach, mijn moto is nu nog iig, gwn laten gaan, niet belangrijk. Ook een beetje choose your battles. Niet de strijd waard. 😅

één jaar geleden

Hier ook meisje met een sterke eigen wil. Vooral betreft kleding. Ze wilt alleen maar comfortabele kleding aan. Als ik een leuk jurkje uit de kast trek dan meteen “NEEEE” met een vies gezicht😅. Liefste alleen maar ruime broeken en oversized shirtjes. Of nog liever: alleen in de luier! Eigenlijk is dit ook zo elke dag. En alleen kleren aan als we naar buiten gaan ( ik ben huismoeder) Als ik iets uit de kast trek zegt ze ook echt “zelf kiezen”. Ik weet voortaan dat ik de strijd niet kan kan winnen. Had voor deze zomer super mooie jurkjes gekocht maar die heeft de dus niet aangehad. Ook wat betreft haren doen. Ze wil eigenlijk het liefste niets in haar haren, maarja dat ziet er heel slordig uit en vooral niet fijn want dan hangen haar haren voor haar ogen en met het eten komen die in de mond. Ook vele sandalen gekocht maar na 1x aan doen wilt ze ze niet meer aan want “die doen auw”. Ze heeft dus echt een grote voorkeur voor comfortabel. Wat ik ook goed begrijp en ze heeft het niet van vreemde want mijn man is precies hetzelfde 😅 die kan ook niet tegen jeukende labeltjes en zodra hij thuis komt loopt hij alleen in z’n onderbroek😂 dusja…

één jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Hier ook meisje met een sterke eigen wil. Vooral betreft kleding. Ze wilt a ...
Hier ook allemaal ongedragen - of Max 1x omdat het MOEST zoals bruiloft vriendin. Zulke schattige jurkjes ook allemaal 😅

één jaar geleden

Reactie op SongMJG

Hier ook allemaal ongedragen - of Max 1x omdat het MOEST zoals bruiloft vri ...
Ja zo zonde he!😅

één jaar geleden

Reactie op Cirche

Haha grappig die verschillen. Hier ook een temperamentvolle dame met sterke ...
Ik hou ook wel van stoer, maar mijn dochter houdt echt van een beetje duidelijk jongens kleren 😅 en helemaal geen jurkjes aan willen.. En zo herkenbaar, opties geven en dat ze weten “ ja maar in die kast zit meer “ 😅😅

één jaar geleden

Mijn dochter wil alleen nog maar op haar "kwokkies" (Crocs) naar buiten... Ugh wat heb ik een hekel aan die dingen... en bedankt tantie dat we die kwokkies gekregen hebben 😐

één jaar geleden

Ik heb een zoontje die helemaal waus wordt van alles wat roze, glitter en glinsters op zitten. Vooral bij het kopen van nieuwe schoenen is het nogal een uitdaging, want 'die' zijn mooier. Ik snap het wel, want dat ziet er natuurlijk ook tof uit, maar ja.... dat gaat mijn ruimdenkende hoofd wel te ver.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft ook al haar eigen smaak. We gingen afgelopen weekend sloffen en laarzen kopen en ze wilde persee degene die rose waren en waar lichtjes uit komen. In principe laat ik haar wel mee beslissen over wat ze aan trekt, dat hoort ook bij stukje zelfstandig worden en dan stimuleer ik ook dat ze het zelf aantrekt. Ze is ook gek op minnie mouse kleding haha. ik vind het juist leuk dat het geen pop meer is en dat je lekker met ze in discussie kan gaan. Plus wat nog wel eens helpt is zeggen hoe mooi ze is in bepaalde kleding waar ze twijfel bij heeft