9 Reacties
één jaar geleden
Hier is alles blauw (bauw) als je het vraagt, maar vraag je om het gele blokje dan krijg je wel het gele blokje.🥰 Zo bijzonder idd hoe snel het opeens gaat met woordjes, het zijn nog geen complete of perfecte woorden maar we begrijpen wat ze bedoelt en dat is al heel fijn! (vooral tijdens driftbuien 🫣😅).
één jaar geleden
Onze zoon is er sinds twee/ anderhalve week mee bezig. Hij benoemt blauw, rood, roze en paars. Het is niet altijd correct, maar vaak wel. Geel en groen weet hij redelijk te herkennen. Hij wordt tegenwoordig boos als we hem een bepaald bord geven. Dan brengt hij die naar de keuken en dan wil hij het blauwe bord. 😂
één jaar geleden
Hier ook een meid die hier nu ruim 3 weken erg mee bezig is. Rood,groen,blauw,oranje, paars en roze weet zij allemaal goed te onderscheiden. op het kinderdagverblijf waren ze erg onder de indruk, juist omdat dit doorgaans pas tussen de 2&3 jaar geleerd "hoeft" te worden. Pientere kindjes denk ik zo
één jaar geleden
Hier ook al een tijdje. Geleerd op 't kdv denk ik. Spelenderwijs thuis verder mee gegaan. Nu kent ze wit, groen, blauw, rood, geel, oranje, paars en roze 😊 zetten bekers (Ikea) op tafel en dan zeg ik 'geef mama maar de blauwe beker' etc. Oma was d'r ook van onder de indruk, maar wij weten niet beter. Hoort bij ons meisje ❤️