8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Dochter van bijna 19 maanden is ook ‘angstig’ om zelfstandig te lopen. Soms gaat het per ongeluk maar zijn maar een paar stapjes. Lees graag mee 😊

2 jaar geleden

Hier ook een meisje van 19 maanden, die alleen op haar knieën 'loopt'. Haar beentjes zitten vol blauwe plekken. Ze loopt al sinds haar eerste verjaardag overal langs. Sinds een paar weken een aantal stappen aan beide handen van mij, maar ook alleen als ze er zelf zin in heeft. Soms staat ze los, maar klapt dan zo enthousiast of gaat dansen dat ze ook weer omvalt. Het komt vanzelf wel, maar af en toe ook irritant omdat iedereen de hele tijd vraagt of ze nu al kan lopen. Dit terwijl ze al wel heel wat woordjes kan zeggen. Ik heb trouwens wel een afspraak gemaakt, gewoon even voor de zekerheid om te checken.

2 jaar geleden

Reactie op LN93

Hier ook een meisje van 19 maanden, die alleen op haar knieën 'loopt'. Haar ...
Heel herkenbaar die opmerkingen van iedereen. Hier is het ook een talig mannetje en heb het idee dat je niet op alle vlakken gelijk kan ontwikkelen ;) maar al dat eelt en die blauwe plekken zo sneu hè, en ik denk ook dat hij het zo fijn vindt om zelfstandig rond te kunnen lopen. Benieuwd naar wat ze zeggen bij de afspraak. Laat je het weten?

2 jaar geleden

Volg! Ook hier een dame van 19 maanden. Loopt, maar 1 vinger nodig van ons. Gaat zelf wel staan, paar pasjes en dan is het weer klaar vaak. Als ze al zover komt. Lopen op de knietjes vindt ze wel prima.

2 jaar geleden

Reactie op jokejo

Heel herkenbaar die opmerkingen van iedereen. Hier is het ook een talig man ...
Yes, afspraak is volgende week woensdag.

2 jaar geleden

Hier echt precies hetzelfde! Ook qua taligheid. Maaarrr sinds een paar dagen loopt hij los, maar alleen als meneer er zelf zin in heeft😂 Dus ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het wel goed komt.

2 jaar geleden

Hier ook alleen komt het door haar hypermobiliteit. Haar enkels klappen om.

één jaar geleden

Ik ben gisteren bij de arts langs geweest. Aangezien ze wat langzamer is, op gebied van lopen, heb ik een verwijzing naar de fysio gekregen. Volgende week gaan we voor het eerst. Benieuwd of het lang nodig is, aangezien ze gisteren ineens een paar stappen alleen zette.