9 Reacties

één jaar geleden

Deze is ook vrij makkelijk als je alles voor knipt. Dan samen lijm erop doen en zelf alles op z’n plek laten plakken.

één jaar geleden

Ik heb dit schaapje met mijn dochter gemaakt. Was een groot succes!

één jaar geleden

Net gemaakt, ze had weinig zin om te kleuren dus de blaadjes zijn een beetje wit 😜

één jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Net gemaakt, ze had weinig zin om te kleuren dus de blaadjes zijn een beetj ...
Dit is voor mij al moeilijk 😆😆🫣🙌🏻

één jaar geleden

Oh, wat een leuke ideeën! Heb ik zelf niet aan gedacht 🙈 wij zijn meer van samen koken en bakken, kleuren en verven. Onbewust niet aan knutsel gedacht. Gebruiken jullie dan een kinder schaar? Of zijn ze daar nog te jong voor, 2,5 jaar?

één jaar geleden

Reactie op marjam36

Oh, wat een leuke ideeën! Heb ik zelf niet aan gedacht 🙈 wij zijn meer van ...
Vind die kinder scharen helemaal niks, papier vouwt dubbel en knippen doen ze niet 😅 Ik knip dus voorlopig, ze mag wel zelf reepjes etc knippen met een kinderschaar die wel knipt (maar niet super scherp is, gaten in kleding knippen kan hij dan weer wel 😜) naast de “echte” knutselwerkjes. Wij bakken kleuren verven kleien etc er ook op los, maar aangezien ik volledig thuis met haar ben probeer ik wat afwisseling te bedenken. 🫣

één jaar geleden

Hier is het meestal dat ze zelf kleurt en plakt (ook zelf lijm erop doen) en ik knip en stuur een beetje richting meer/minder lijm, daar misschien nog een beetje lijm?

één jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Hier is het meestal dat ze zelf kleurt en plakt (ook zelf lijm erop doen) e ...
Super leuk! Dank je wel! Ik ga morgen shoppen 😃💃🏻💃🏻

één jaar geleden

https://www.leukmetkids.nl/101-ideeen-om-te-knutselen/ Hier nog paar leuke ideeën gevonden 😁