Misschien leuk om knutsel dingetjes te delen van onze kindjes zodat we ideeën op kunnen doen van elkaar?
Ik vind het bijvoorbeeld nog best lastig omdat ze wel wil maar sommige dingen nog niet kan. Hulp wil ze ook niet altijd dus ja dan blijft een kleurplaat kleuren/verven/beplakken over..
Ik heb de foto die ik bijgevoegd als idee van internet gehaald, deze wil ik toch binnenkort gaan proberen te maken maar dan alleen de blaadjes aan elkaar plakken.
Oh, wat een leuke ideeën! Heb ik zelf niet aan gedacht 🙈 wij zijn meer van samen koken en bakken, kleuren en verven. Onbewust niet aan knutsel gedacht. Gebruiken jullie dan een kinder schaar? Of zijn ze daar nog te jong voor, 2,5 jaar?
Oh, wat een leuke ideeën! Heb ik zelf niet aan gedacht 🙈 wij zijn meer van ...
Vind die kinder scharen helemaal niks, papier vouwt dubbel en knippen doen ze niet 😅 Ik knip dus voorlopig, ze mag wel zelf reepjes etc knippen met een kinderschaar die wel knipt (maar niet super scherp is, gaten in kleding knippen kan hij dan weer wel 😜) naast de “echte” knutselwerkjes. Wij bakken kleuren verven kleien etc er ook op los, maar aangezien ik volledig thuis met haar ben probeer ik wat afwisseling te bedenken. 🫣
Hier is het meestal dat ze zelf kleurt en plakt (ook zelf lijm erop doen) en ik knip en stuur een beetje richting meer/minder lijm, daar misschien nog een beetje lijm?