16 Reacties

4 jaar geleden

Haha nee dat vind ik echt te vroeg. Veelste veel prikkels en ze snapt er de ballen niet van 😂😂

4 jaar geleden

Ik ook nog niet. Denk dat er meer verf op mij en kleine zit, dan op het papier 🤣🙈

4 jaar geleden

Ik heb met opa en oma dag een kunstwerkje gegeven. Kleine canvas van de action met wat verf op de canvas. Om vervolgens alles in een zip lock zakje te doen. Zoon lief er op te laten slaan. En dat laten drogen 😂 het is meer het idee. En ik heb zijn voet ingesmeerd met kinderverf. En gestempeld op canvas. Die verf kan je er met een billendoekje afhalen.

4 jaar geleden

Reactie op Roxanne Kooistra

Ik heb met opa en oma dag een kunstwerkje gegeven. Kleine canvas van de act ...
Och wat leuk! Mijn zoontje is heel gefascineerd naar zijn handjes en vingers. Ik vraag me echt af of hij dat leuk zou vinden 😊

4 jaar geleden

Jahoor, in de kraamweek maakte de kraamverzorgster een mooi voetafdrukje welke we dan de laatste dag ingelijst kregen. Ik laat haar ookn wel eens de knutselspullen van de oudste voelen, de verschillende structuren. En de oudste doet dit;

4 jaar geleden

Jahoor, in de kraamweek maakte de kraamverzorgster een mooi voetafdrukje we ...
Ook tof wat je doet met je jongste kindje. Zo went ze al aan het materiaal 😊 dat kan ik ook doen voor ik met verf begin

4 jaar geleden

Moederdagcadeau gemaakt, dochter kon wel nog niet echt helpen
Dit heb ik gemaakt met m’n 2 zoontjes

4 jaar geleden

Ja met Vaderdag een verf handje op een kaart! Was nog een heel gedoe haha. Ze maakt het liefst een vuistje van haar hand dus ik zat nadien ook onder de groene verf 😂. Is wel heel leuk geworden 🥰

4 jaar geleden

Reactie op 💙 Lasse en Mats 💙

Dit heb ik gemaakt met m’n 2 zoontjes
Super origineel!

4 jaar geleden

Ik heb al de eerste knutsel erop zitten.

4 jaar geleden

Het is onmogelijk om perfecte hand en voetafdrukjes te krijgen met een tweeling. Maar vind ze zo wel heel leuk geworden! 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Amanda-

Het is onmogelijk om perfecte hand en voetafdrukjes te krijgen met een twee ...
Dat is al vrij goed voor een eerste poging!

4 jaar geleden

Ik zou voor Vaderdag een voetafdruk maken met verf……. Ongeveer alles was blauw, er zat meer verf op haar kleding en de vloer dan op het papier.