14 Reacties
5 jaar geleden
De Stokke Trailz gaat er inderdaad uit. Geen idee waarom of dat er een nieuwe versie aan komt.
Wij hadden hetzelfde probleem en hebben na lang zoeken op Google de uitvoering die we graag wilden hebben gevonden bij een kleine babywinkel in Brabant. Zij hadden er nog 1 op voorraad en hebben deze bij ons thuis laten leveren. Heel veel geluk natuurlijk!! We zijn er super blij mee!!
Dus mijn tip: heel veel googlen en benader eens wat kleine babywinkels in plaats van grote ketens.
Succes!! Ik duim dat jullie de uitvoering vinden die jullie willen!!
5 jaar geleden
Reactie op JulesK
De Stokke Trailz gaat er inderdaad uit. Geen idee waarom of dat er een nieu ...
Dank je!! Nou, hopen dan maar dat er toch een nieuwe versie komt! 🤞
Mag ik vragen wat jij hebt betaald uiteindelijk? En ben je tevreden nu je hem in huis hebt?
5 jaar geleden
Reactie op - l u n i -
Dank je!! Nou, hopen dan maar dat er toch een nieuwe versie komt! 🤞
Mag ik ...
We hebben €995,- betaald voor de kinderwagen: frame, buggy/kinder deel en reiswieg/ baby deel. Inclusief de zwarte trail wielen.
We zijn er super blij mee!! Mijn man is heel lang en ik gemiddeld, dus het instellen van de hoogte is voor ons heel belangrijk, dat miste we echt bij veel wagens. Ook de wagen zelf is lekker hoog. Grote bak onderin. Buggy deel kan in meerdere standen, en naar je toe of van je af. Mooi materiaal.
Enige negatieve punt wat ik kan bedenken is de ruimte die de wagen ingeklapt in beslag neemt. Ik rij zelf in een kleine Opel Karl. Het frame pas niet in de achterbak, dus ik moet een deel van de achterbank straks plat klappen om de wagen mee te kunnen nemen. Spanbanden ofzo er om heen, voor de zekerheid. Het is niet anders. We vinden vast wel een oplossing.
Ik heb geen voetenzak in dezelfde kleur kunnen bestellen, die is niet meer leverbaar. We gaan t.z.t. wel kijken voor een universele of een andere van Stokke. Regenhoes, bekerhouder etc. heb ik online via andere winkels los besteld.
Ik hoop dat je ze nog kan vinden!! Naar welke kleur ben je op zoek?

5 jaar geleden
https://www.kindercompagnie.nl/stokke-stokke-trailz-terrain-zwart-fr_30956.html?channable=00ca1b69640035353832312e3930372e303030322d3930372d4f6e65cd&utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=
Stokke Trailz frame
https://www.stokke.com/NLD/nl-nl/509702.html
Buggy
https://www.prenatal.nl/onderweg/kinderwagens/stokke-trailz-reiswieg-4702026.html/?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=surfaces&utm_content=gratis_google_shopping_clicks
Reiswieg
Even als voorbeeld. Als je hem graag wilt hebben zou ik los even zoeken naar de onderdelen.
Bovenstaande voorbeelden samen voor €1178,-.
Ik zal nog even verder googlen voor je :)
5 jaar geleden
https://www.kidsroom.nl/kinderwagens/stokke-trailz-kinderwagen-black-black-melange/
Gevonden!! Compleet in black melange!!
Geen idee of je deze kleur wilt?
Hij is in ieder geval compleet.
5 jaar geleden
Reactie op JulesK
Dank je!! Ik vind de set zoals op het meegestuurde plaatje het mooiste. Sowieso het onderstel zoals jij hebt helemaal in zwart. 👌 Ga morgen denk ik op pad en eens kijken. Echt super bedankt voor jouw tips en hulp bij het zoeken!! Misschien kan Stokke zelf morgen ook wat meer informatie geven over dit model. Toch ook wel benieuwd naar! En ben benieuwd of deze inclusief reiswieg bij mij achterin de auto past 😅
5 jaar geleden
Deze is niet van mij, dus deel hem hier even als in “geen verkoop door mezelf, maar een tip”. Staat een nieuwe op marktplaats. Mocht je hem toch nog willen toevoegen 😊

5 jaar geleden
Reactie op JulesK
Jaaaaaa ik ga hem vanavond ophalen!! En jij? 😃
Wat fijn!! Ik heb deze set (wel bij twee verschillende winkels) maar compleet in dezelfde kleur... zitje en frame showroom, reiswieg nieuw. Alles met garantie. 😅 precies zoals op het plaatje en dan met gratis grey melange parasolletje! 🥰 mocht jij nog dingen tegen komen in Grey Melange ipv Black Melange: let me know!! 🤗

5 jaar geleden
Reactie op JulesK
Super!! Zal ik doen!! :)
Het is dat ik in april uitgerekend ben, maar heb je die winterkit gezien met dat bontje!! ❄️😆 toch te schattig. Beetje ver weg nog: de winter van 2021... maar heel schattigggg!! Trouwens wel echt definitief uit de collectie hé. De Trailz. Echt zonde!!!