15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee want dit is mijn eerste kindje, maar ik heb hipsters in een maatje groter besteld bij de h&m, zitten er 7 in een verpakking. Heb ook veel gelezen over ondergoed van de zeeman maar ook over dat mannen boxers fijn zitten met het kraamverband
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik jat wat van mijn vriend🤭

4 jaar geleden

Als het maar lekker ruim zit en mijn voorkeur gaat echt uit naar katoen ivm zweten!

4 jaar geleden

Het is mijn eerste dus ik moet het ervaren, maar ik gebruik boxers van mn vriend die daarna weg kunnen!

4 jaar geleden

Reactie op Doriekeb

Als het maar lekker ruim zit en mijn voorkeur gaat echt uit naar katoen ivm ...
Inderdaad katoen is sowieso het beste!

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Ik heb er geen ervaring mee want dit is mijn eerste kindje, maar ik heb hip ...
Ik heb hetzelfde gedaan!

4 jaar geleden

Ik lees graag mee!

4 jaar geleden

De mady slips van zeeman: hebben een heel hoge taille voor keizersnede en daar past ook perfect alles in. Heel comfortabel
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op judithmess

De mady slips van zeeman: hebben een heel hoge taille voor keizersnede en d ...
Hoe groot of klein vallen ze? Maatje groter dan normaal kopen?

4 jaar geleden

Reactie op judithmess

De mady slips van zeeman: hebben een heel hoge taille voor keizersnede en d ...
Deze stonden idd ook op mijn lijstje, maar online zijn ze steeds uitverkocht..

4 jaar geleden

Reactie op LauraGijsje

Ik heb deze broekjes gekocht. https://www.kruidvat.nl/kruidvat-discreet-pro ...
Nu in de aanbieding.

4 jaar geleden

Mady van de zeeman een maat groter ervan halen!

4 jaar geleden

Reactie op MandyNena

Deze stonden idd ook op mijn lijstje, maar online zijn ze steeds uitverkoch ...
Inderdaad bij mij ook, heb een aantal weken geleden via de site doorgegeven een mailtje te willen ontvangen als ze weer te bestellen zijn. Die mail kreeg ik vorige week en heb er gelijk besteld. Misschien kun je nog een keer op de site kijken en anders je mail adres achter laten 😊