12 Reacties

5 jaar geleden

Dit is via ZwangerHap app ideaal

5 jaar geleden

Reactie op sasjeee

Dit is via ZwangerHap app ideaal
Dat had ik inderdaad ook gelezen maar daar staan niet de kruiden op die in deze thee zitten ..

5 jaar geleden

Sennabladthee wordt gebruikt on af te vallen (onbewezen overigens). Daarnaast wordt het afgeraden op verschillende medische websites om die te gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding.

5 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Sennabladthee wordt gebruikt on af te vallen (onbewezen overigens). Daarnaa ...
Elke dag een portie gedroogde pruimen eten zorgt ook voor een verbeterde stoelgang. Dit was het wondermiddel bij mijn zus haar twee zwangerschappen 馃槵

5 jaar geleden

Senna blad stimuleert je darmen en kan ook krampen veroorzaken. Wat niet zo handig als je zwanger bent. Dus mag helaas niet. Ik geloof dat je wel Metamucil mag tijdens je zwangerschap. Heel veel water bij drinken!

5 jaar geleden

Roosvicee Laxo werkt ook goed

5 jaar geleden

Reactie op JetskeW

Senna blad stimuleert je darmen en kan ook krampen veroorzaken. Wat niet zo ...
Dankjewel voor je reactie!

5 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Sennabladthee wordt gebruikt on af te vallen (onbewezen overigens). Daarnaa ...
Dankjewel voor je reactie! Ik zal het dan absoluut niet meer gebruiken 馃槗

5 jaar geleden

Roosvicee Laxo werkt ook goed
Ik ga het proberen!

5 jaar geleden

Volgens mij mag het wel maar met mate omdat dit best sterke thee is

5 jaar geleden

Weet je dat er ook speciale thee mixen zijn voor zwangeren, ze hebben ze bij Kruidvat en Holland & Barrett, dat voelt heel veilig en voegt ook nog iets toe voor jou en/of je baby. Mijn verloskundige raadde mij tijdens mijn vorige zwangerschap aan Kitchari te eten als lunch voor de stoelgang, daarmee ging het veel beter 馃憣馃徏 recept staat online / op pinterest, het is ayurvedisch.