17 Reacties

4 jaar geleden

Hahaha als eerst wat super schattig en geweldig. Snap dat je het eng vind hoor. Ik denk dat ik hem ook steeds terug zou draaien. Echt knap dat die dat zelf helemaal doet!!

4 jaar geleden

Hier ook een spookje! Ik stop m strak in een lakentje, werkt de ene keer wel, de andere keer niet. Snooozz schijnt een mooi hulpmiddel te zijn hiervoor!

4 jaar geleden

Mijn zoon doet precies hetzelfde🤣 ik draaide hem eerst wel terug maar nu niet meer slaapt ook alleen in een slaapzak dus kan voor de rest niks gebeuren

4 jaar geleden

Bij ons helpt een strak laken of deken er omheen soms maar niet altijd. Ons kindje is zo druk dat ik hem ook vaak inbaker in een inbakerdoek, hij slaapt dan ook een stuk rustiger en langer.

4 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Hier ook een spookje! Ik stop m strak in een lakentje, werkt de ene keer we ...
Klopt heb ik ook voor gekeken (de slaapwikkel) omdat wij ook zo'n spook hebben 😉 Lees er wel positieve verhalen over alleen consultatiebureau raadt het af.. Maar goed die zijn het met meer wel niet eens 😅

4 jaar geleden

Uiteindelijk gaan alle kindjes dit doen... mijn zoon van 2 ligt af en toe zo gek hahaha lekker laten liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Hier ook een spookje! Ik stop m strak in een lakentje, werkt de ene keer we ...
Bedankt voor de tip! Tot voor kort sliep hij op een Doomoo Suprême sleep, maar ik vond hem er wat groot voor geworden. Nu heb ik hem er voor het tweede deel van de nacht nog eens opgelegd, en ik trof hem zo aan 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Uiteindelijk gaan alle kindjes dit doen... mijn zoon van 2 ligt af en toe z ...
Oooh wist ik niet! Dan ga ik hem maar lekker laten doen, denk ik... zolang hij zichzelf maar geen pijn doet tegen de spijlen met al zijn schoppen en stampen 😁

4 jaar geleden

Reactie op Chiaravs

Oooh wist ik niet! Dan ga ik hem maar lekker laten doen, denk ik... zolang ...
Als ie zich pijn doet hoor je dit vanzelf. Dan leg je hem gewoon weer goed in bed. Bij ons is dat op 1 hand te tellen gewest

4 jaar geleden

Hier hebben wij ook een dwarsligger 🤣. We laten haar lekker liggen. Ze word vanzelf wakker als ze niet meer lekker ligt.

4 jaar geleden

Reactie op Chiaravs

Bedankt voor de tip! Tot voor kort sliep hij op een Doomoo Suprême sleep, m ...
Haha. Wat grappig! Wil érg graag draaien dus!

4 jaar geleden

Haha mijn zoontje precies hetzelfde werd er een keer snachts wakker van (heb de babyfoon scherm naast me staan op nacht kastje) toen heb ik hem terug gedraaid maar toen was hij wakker en wou niet meer slapen dus tegenwoordig laat ik hem gewoon lekker liggen als hij maar lekker slaapt denk ik dan😆

4 jaar geleden

Als je de onderkant van de slaapzak om het matrasje heen slaat of een lakentje straks opmaakt dan kan hij als het goed is niet meer draaien.

4 jaar geleden

Hahaha omg dit had ik ook. Mijn dochter die past alleen niet meer horizontaal in haar co-sleeper dus werd helemaal geïrriteerd wakker omdat ze vastzat 😂 Zo schattig

4 jaar geleden

Reactie op MamaEP

Haha mijn zoontje precies hetzelfde werd er een keer snachts wakker van (he ...
Haha, exact dit. Ik werd wakker en zag m niet meer helemaal op de babyfoon 😂

4 jaar geleden

Ik werd vanmorgen wakker en trof ons mannetje ook zo aan 😂

4 jaar geleden

Ach wat een schattige foto’s allemaal hier!