17 Reacties
4 jaar geleden
Hahaha als eerst wat super schattig en geweldig. Snap dat je het eng vind hoor. Ik denk dat ik hem ook steeds terug zou draaien. Echt knap dat die dat zelf helemaal doet!!
4 jaar geleden
Mijn zoon doet precies hetzelfde🤣 ik draaide hem eerst wel terug maar nu niet meer slaapt ook alleen in een slaapzak dus kan voor de rest niks gebeuren
4 jaar geleden
Reactie op Corinaal
Hier ook een spookje! Ik stop m strak in een lakentje, werkt de ene keer we ...
Klopt heb ik ook voor gekeken (de slaapwikkel) omdat wij ook zo'n spook hebben 😉 Lees er wel positieve verhalen over alleen consultatiebureau raadt het af.. Maar goed die zijn het met meer wel niet eens 😅
4 jaar geleden
Uiteindelijk gaan alle kindjes dit doen... mijn zoon van 2 ligt af en toe zo gek hahaha lekker laten liggen.
4 jaar geleden
Reactie op Corinaal
Hier ook een spookje! Ik stop m strak in een lakentje, werkt de ene keer we ...
Bedankt voor de tip! Tot voor kort sliep hij op een Doomoo Suprême sleep, maar ik vond hem er wat groot voor geworden. Nu heb ik hem er voor het tweede deel van de nacht nog eens opgelegd, en ik trof hem zo aan 😂😂

4 jaar geleden
Reactie op Chiaravs
Oooh wist ik niet! Dan ga ik hem maar lekker laten doen, denk ik... zolang ...
Als ie zich pijn doet hoor je dit vanzelf. Dan leg je hem gewoon weer goed in bed. Bij ons is dat op 1 hand te tellen gewest
4 jaar geleden
Haha mijn zoontje precies hetzelfde werd er een keer snachts wakker van (heb de babyfoon scherm naast me staan op nacht kastje) toen heb ik hem terug gedraaid maar toen was hij wakker en wou niet meer slapen dus tegenwoordig laat ik hem gewoon lekker liggen als hij maar lekker slaapt denk ik dan😆