277 Reacties

3 jaar geleden

Wat een mooie testen. Dit zijn de mijne

3 jaar geleden

Ik heb geprobeerd netjes de 5 weken af te wachten omdat je de uitkomst toch niet kan beïnvloeden door vaker te testen.

3 jaar geleden

Deze test is van vanmorgen. 3 dagen voor nod. Nog een heel licht streepje hopelijk word het de aankomende dagen donkerder.

3 jaar geleden

De mijne blijven lichtjes... niet knallend... (zie andere topic voor de foto’s) die keer dat je een miskraam had, hoe lang duurde het toen voordat het gebeurde?

3 jaar geleden

Dit waren mijn testen vorige week woensdag! Inmiddels ruim een week verder en ga zo nog testen met de Moedersvoormoeders test 🥰

3 jaar geleden

Deze zijn van gister 😊 4 weken en 5 dagen

3 jaar geleden

Dit zijn mijn testen van afgelopen maandag🥰

3 jaar geleden

Gewone testen van action. Volgens dokter was k ma. 27 juli 5 weken dus nu 5,5 weken...

3 jaar geleden

Reactie op happy36

De mijne blijven lichtjes... niet knallend... (zie andere topic voor de fot ...
Zoals hierboven al genoemd wordt heb je natuurlijk geen invloed erop. Bij m’n miskraam waren ze na meer dan een week overtijd nog niet zo knallend als nu met paar dagen overtijd. Maar ik wist pas echt dat ‘t niet goed zat, toen ik tegen 6 weken een cb digitale test deed en er 1-2 weken kwam te staan ipv paar dagen ervoor toen t 2-3 weken was. Toen heb ik bloed laten prikken en daar kwam uit dat m’n hcg waarde te laag was voor het termijn dat ik was. Paar dagen later begon ik met bloeden. Ik was net iets verder dan 6 weken toen ik de miskraam kreeg.

3 jaar geleden

2 dagen voor NOD. Ik ben ook heel blij met oplopende testen. Bij mijn bbz liepen ze ook nauwelijks op. Nu een stuk geruster!

3 jaar geleden

De test van Moedersvoormoeders van vanochtend! Binnen 10 seconden een mega dikke streep. Mijn hart maakte toch weer even een sprongetje. Ik ben zo blij ❤️

3 jaar geleden

Mijn testen. Bovenste 4+1 en onderste 5+1

3 jaar geleden

Dit zijn mijn testen van afgelopen maandag, nu 4,4 weken, kan het nog steeds niet geloven!

3 jaar geleden

Testen van vorige week woensdag, vrijdag en afgelopen maandag. Heb een erg onregelmatig cyclus, ik denk dat ik vrijdag of zondag ongesteld had moeten worden. Ik ga van zondag uit dus nu dan 4.4 week nu. Maandag zou dan 1 dag na NOD zijn. Was heel blij met het donkere streepje. Donkerder dan de controle lijn zelf 🤗. Zegt misschien helemaal niks, maar stelde wel gerust. Vind het heel spannend deze keer, juist omdat ik al twee keer zoveel geluk heb gehad met mooie zwangerschappen.

3 jaar geleden

Morgen precies 4 weken zwanger in april een mission abortion gehad na 13 weken zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Leilaa1997

Morgen precies 4 weken zwanger in april een mission abortion gehad na 13 we ...
Ik heb ook in april een missed abortion gehad en ben zondag 4 weken. Heb vroeg getest, maar ik hield het niet meer. Extra spannend he?

3 jaar geleden

9 - 11 - 13 en 15 dpo 🥰

3 jaar geleden

Ik heb ook in april een missed abortion gehad en ben zondag 4 weken. Heb vr ...
Dat Is het zeker over 2 weken heb ik gelukkig de echo ben zo zenuwachtig. Ik blijf positief dat ik al op de natuurlijke manier nog een keer zwanger mocht raken zie ik als een blessing

3 jaar geleden

Hey dames! Zaterdag 25 juli een positieve test na een hormonenbehandeling. We waren dan exact 15 dagen na het zetten van de spuit Pregnyl. Op vandaag zouden we 4 weken en 6 dagen zwanger zijn. Super pril dus! We zijn dolenthousiast maar bij mij overheerst vooral een gevoel van angst dat de zwangerschap toch verkeerd zou lopen.. Als deze poging slecht afloopt, is onze volgende stap een eerste IVF-poging. Liefs ❤

3 jaar geleden

Hoi dames! Jullie mening! Ikheb wat bloed verloren licht roze bij t afvegen, maar wel 3 positieve testen 6 dagen overtijd morgen ochtend ga ik clearbleu testen