277 Reacties

3 jaar geleden

5+4 🥰 zo blij!

3 jaar geleden

Ik zie dat jullie veel gebruik maken van de kruidvat testen, zijn die volgens jullie meer aan te raden dan de action testen? Had 4/8 dacht ik een héél licht streepje, maar vandaag niets te zien. Heb vaak een cyclus van 27 tot 31 dagen(komende zondag). Dus nog maar even afwachten!

3 jaar geleden

Reactie op LvB2020

Ik zie dat jullie veel gebruik maken van de kruidvat testen, zijn die volge ...
Ik vind die Kruidvat testen echt heel betrouwbaar. En duidelijker dan de action. Maar ook over de action testen ben ik best te spreken.

3 jaar geleden

4 weken + 1 dag ❤️

3 jaar geleden

Dit zijn mijn testjes. 04-08 was mijn NOD, CB test zei zwanger 1-2. Vannacht met plassen een veeg helderrood bloed, was vanochtend bruin.. Ik vind de testjes ook niet echt oplopen.. Vorige zwangerschap moest 3 maanden geleden met 23.6 weken zwangerschap beëindigd worden omdat ons kindje niet levensvatbaar bleek. Vind het zo spannend allemaal! 🍀

3 jaar geleden

Hier ook zwanger direct na een miskraam. Toe ook geen knallers en niet mooi oplopende testen. Nu geen idee wanneer nod was/is, maar wel al mooi oplopende test.

3 jaar geleden

Vandaag 4+5 na een ivf traject 💖💙

3 jaar geleden

3 testen van vorige week zaterdag. Eindelijk!! Maar wat onwerkelijk nog. Door m'n zwangere schoonzus getipt op deze app, leuk. Mn appje staat nu op 12-4-2021

3 jaar geleden

Vandaag is mijn nod :) morgen afspraak bij de dokter voor bloedname. Ik heb nog een CB liggen met wekenindicator. Die doe ik morgen eens. Ga dan stoppen met testen af te nemen... ben blij dat ik niet de enige ben die zoveel testen heeft liggen. Ik merk wel dat deze van de action minder duidelijk tekenen dan deze van de kruidvat. Vanmorgen eens beide testen gedaan op hetzelfde moment.

3 jaar geleden

Gisteren test gedaan en dit was het resultaat. Zou 5+2 zijn vandaag.

3 jaar geleden

Vorige maand miskraam gehad. Maar nu weer zwanger. Vandaar het obsessieve aantal testen hihi ben nu ongeveer 5+4

3 jaar geleden

.. en iedere keer is het spannend 🤪

3 jaar geleden

Wilde het gewoon even delen met iemand 🤓

3 jaar geleden

Deze test was op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Morgen zit ik precies op 6 weken maar ik ben net wat helder bloed verloren. Ik vraag me af of er meer zijn die dat hebben?

3 jaar geleden

Reactie op kimberly1308

Deze test was op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Morgen zit ik p ...
Heb net op je topic gereageerd.

3 jaar geleden

Reactie op kimberly1308

Deze test was op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Morgen zit ik p ...
Ik zou toch even de verloskundige bellen!

3 jaar geleden

Heerlijk naar die streepjes en weken indicator kijken 🤣

3 jaar geleden

🥰

3 jaar geleden

Deze was vandaag met 4+3 🤩

3 jaar geleden

Was wat onzeker... maar na deze test kan ik alleen maar blij zijn! En echt gaan genieten. Me hcg loopt echt goed op!