277 Reacties

vor 3 Jahren

Vorige week getest ! Iedereen gefeliciteerd!!

vor 3 Jahren

Reactie op Leilaa1997

Dat Is het zeker over 2 weken heb ik gelukkig de echo ben zo zenuwachtig. I ...
Zeker! Dat is het!

vor 3 Jahren

Ik ben vandaag 5+3 en heb al vroeg kunnen testen (3 dagen voor NOD met een gewone test). De testen liepen goed op van vaag naar een dikke knaller. Ik ben ook heel blij want na een miskraam in januari (waarbij de testen maar vaag bleven, nooit een knallende test gehad toen) heb ik 6 maanden geen cyclus gehad door PCOS. 22 juni eerste natuurlijke menstruatie gehad en gelijk raak! Wel zijn we heel bang en voorzichtig maar hopen op het beste!

vor 3 Jahren

Dus nu 4-5 weken zwanger 🥳🥳

vor 3 Jahren

Test van 28-7-2020. Op 26-7-2020 testte ik positief met een CB 2-3 weken.

vor 3 Jahren

Maandag 27 juli getest!! Ik kreeg eerst m'n bloeduitslagen te horen, daarna ben ik pas gaan testen omdat ik het niet kon geloven dat het eindelijk gelukt is!!

vor 3 Jahren

Heeft iemand van jullie wel eens bloed geprikt? Ik wel omdat mijn testen wat vaag blijven, ik vermoed nu 4 weken + 5 dagen te zijn en mijn hcg in bloed is nu 22 hoor ik van de assistent...

vor 3 Jahren

Ik ben vandaag 5+3 en heb al vroeg kunnen testen (3 dagen voor NOD met een ...
Gefeliciteerd! Hier ook pcos en totaal geen eigen cyclus. Ik ben 3 jaar geleden begonnen op de fertiliteitsafdeling en maandag het nieuws gekregen dat ik zwanger ben!! Kregen jullie ook hulp? Groetjes Sanne

vor 3 Jahren

Die van mij waren ook eerst licht en daarna afgelopen dinsdag clearblue gedaan. Die was heel duidelijk.

vor 3 Jahren

Ik heb 4 weken zwanger mijn testen liepen ook mooi op 🥰

vor 3 Jahren

Mijn testen van gisterenochtend en avond.. afgelopen vrijdag en vroegtest gedaan en die was negatief dus heeeeel verbaasd gisteren

vor 3 Jahren

Ik heb 4 weken zwanger mijn testen liepen ook mooi op 🥰
Wanneer deed jij de 1ste sensitest? Ik dinsdag-middag .. cyclusdag 25, dus erg vroeg. Maar wel een duidelijk streepje! Zoiets als jou bovenste.. En vandaag is hij iets donkerder

vor 3 Jahren

Reactie op Loes10

Wanneer deed jij de 1ste sensitest? Ik dinsdag-middag .. cyclusdag 25, dus ...
Uhm ik had hem vorig weekend de 25ste gedaan en daarna de 26 ete en daarna de 28ste

vor 3 Jahren

Zondag dezelfde test gedaan. Die was toen negatief en gisteren heb ik deze gedaan.

vor 3 Jahren

Morgen 5 weken en afgelopen zaterdag en afgelopen maandag getest. Ook zojuist weer.... Maar mijn streepje blijft licht

vor 3 Jahren

Reactie op Sannetjuh

Gefeliciteerd! Hier ook pcos en totaal geen eigen cyclus. Ik ben 3 jaar gel ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Ik had 7 aug een controle afspraak om met de behandelingen te starten (clomid). Afentoe slikte ik primolut om een onttrekkingsbloeding te creëren. Hopelijk blijft dit kindje zitten en blijft het ons allemaal bespaard.. hopelijk gaat hij mij jou ook goed!

vor 3 Jahren

Reactie op kleine21

Hoi dames! Jullie mening! Ikheb wat bloed verloren licht roze bij t afvegen ...
Ik vind ze erg licht voor 6 dagen over tijd. Maar misschien heb je een late innesteling gehad. Het enige wat je kan doen is afwachten. Hopelijk zit het goed!

vor 3 Jahren

Reactie op happy36

Heeft iemand van jullie wel eens bloed geprikt? Ik wel omdat mijn testen wa ...
Het is een lage waarde, maar dacht niet te laag voor de termijn waarin je bent. Het is best breed welke waarde je kan hebben. Is wel ergens te vinden op internet.

vor 3 Jahren

Reactie op R-B

Morgen 5 weken en afgelopen zaterdag en afgelopen maandag getest. Ook zojui ...
Heb je ook met andere testen getest? En loopt het wel op?

vor 3 Jahren

Net nog even een test gedaan, om even te checken hoe het streepje er nu uitziet😁 Ben nu 4+4🥰