4 Reacties
5 jaar geleden
Leverwaardes kunnen niet te laag zijn. Dat is juist goed. Waren ze niet te hoog? Dat zou dan ook verklaren waarom je een echo moet laten maken. Tijdens de zwangerschap kan de lever wat vervetten ect en zwangerschapscholestase. Maar meestal is dat onschuldig al moet het wel in de gaten worden gehouden.
5 jaar geleden
Reactie op margje80
Leverwaardes kunnen niet te laag zijn. Dat is juist goed. Waren ze niet te ...
Ja mssn heb ik het idd verkeerd verstaan... was ineens in paniek geraakt omdat ik niet weet wat het allemaal betekend. Ik heb ook geen symptomen van zwangerschapscholestase daarom dat ik me zorgen maak
5 jaar geleden
Reactie op Eva2810
Ja mssn heb ik het idd verkeerd verstaan... was ineens in paniek geraakt om ...
Kan me voorstellen dat je je ongerustmaakt maat hele grote kans dat er helemaal niks ernstigs aan de hand is! Wat verhoogde leverwardes komen echt heel veel voor, zowel buiten de zwangerschap als tijdens en zoals ik al zei is het meestal onschuldig. Heb je mogelijk antibiotica gehad voor je urineweginfectie? Dit kan goed de oorzaak zijn. Probeer wat te ontspannen. De echo zal zeker meer duidelijkheid geven. Sterkte en komt vast goed!
5 jaar geleden
Reactie op margje80
Kan me voorstellen dat je je ongerustmaakt maat hele grote kans dat er hele ...
Geen antibiotica maar wel paracetamol maar nam ik al een aantal dagen niet omdat ik geen pijn meer had. Maar laten we idd afwachten kan ook niets zijn. En als het vaak voorkomt zoals je zegt weten ze wel preciea wat doen dank je