16 Reacties

5 jaar geleden

Lakens kan sws wel... alleen deken moet je wel opletten want je hebt dan kans dat er veel te veel deken onder het matrasje komt waardoor die niet meer recht ligt haha

5 jaar geleden

Ligt aan formaat wiegje en ledikant. Wij hebben net een grote slag ledikant en zeker ivm wiegje. Dus wij kopen lakens enzo wel apart.

5 jaar geleden

Reactie op Denise5

Lakens kan sws wel... alleen deken moet je wel opletten want je hebt dan ka ...
Zou dat ook zijn moest jebzeg maar aan de ene kant beginnen en langs de andere kant er boven komen🙈

5 jaar geleden

Reactie op HappyMama90

Ligt aan formaat wiegje en ledikant. Wij hebben net een grote slag ledikan ...
Hoe bedoel je? Wat is een grote slag ledikant?

5 jaar geleden

We hadden zelfde spullen voor wieg en ledikant gebruikt.

5 jaar geleden

Reactie op Catlover27

Zou dat ook zijn moest jebzeg maar aan de ene kant beginnen en langs de an ...
Haha geen idee... misschien als je hem indd heel netjes eronder recht legt dat het meevalt. Zou gewoon ledikant spullen kopen en alvast oefenen in je wieg met die deken 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Denise5

Haha geen idee... misschien als je hem indd heel netjes eronder recht legt ...
Ga ik doen, kan ik het tegen de tijd ons prutske er is😆🙈

5 jaar geleden

Ik had 2 aparte. Vond die grote echt te groot voor de wieg.

5 jaar geleden

Je hebt stikgevaar als je grote deken gebruikt voor een pasgeboren baby

5 jaar geleden

Reactie op Semanur

Je hebt stikgevaar als je grote deken gebruikt voor een pasgeboren baby
Ook als je een groot deel onder het matrasje steekt?

5 jaar geleden

Reactie op 4leggedcreature

We hadden zelfde spullen voor wieg en ledikant gebruikt.
Goed te horen, dankje!!

5 jaar geleden

Ook in het wiegje past prima de hoes van je aankleed kussen scheelt al een hoop in kosten...

5 jaar geleden

Reactie op Catlover27

Ook als je een groot deel onder het matrasje steekt?
Nee dan denk ik niet dat het gevaarlijk kan zijn opzich is het ook heel handig als je het zo gaat gebruiken wel een handige tip🤗🙈

5 jaar geleden

Ik zat met hetzelfde idee met een co sleeper. Ik zat denken om de co sleeper eventueel te verzachten met wat dekentjes en een baby nestje te kopen ipv een apart matras voor de co sleeper. Het baby nestje kun je dan daarna nog voor vanalles gebruiken. (Geen idee of het een goed idee is)

5 jaar geleden

Hier gebruik ik hydrofiele XL doeken als hoeslaken en lakentje, want die gebruik je 10 jaar later nog. Qua dekens doe ik ledikantdekens van 120* 120 (Noppies), zodat ze later deze ook op de bank als dekentje kunnen gebruiken. Ik koop ook graag dingen voor langere periode

5 jaar geleden

Reactie op Gitarist90

Ik zat met hetzelfde idee met een co sleeper. Ik zat denken om de co sleepe ...
De baby laten slapen in een baby nestje s nachts? De kraamverzorgster (ik overigens ook) hier zou dat echt niet oke vinden ivm stikgevaar. Maar weet niet of dat bij jullie ook zo is.