17 Reacties

5 jaar geleden

De dokter herkent het vast.

5 jaar geleden

Ik ook maar ik heb urine test gedaan en het blijkt dat ik eiwitten in urine heb

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Ook vandaag na urine test te horen gekregen dat ik geen blaasontsteking heb... Verloskundige belt me nog terug Super vervelend, soort brandend en beurs gevoel

5 jaar geleden

Het is vreselijk. Heb er zo last van, alleen weet niet wat ik er tegen aan kan doen. Het brand zo erg

5 jaar geleden

Is het misschien geen schimmel infectie ?

5 jaar geleden

Het is vreselijk. Heb er zo last van, alleen weet niet wat ik er tegen aan ...
Je wil er niet aan denken maar... soa ?

5 jaar geleden

Ik heb tijdens alle zwangerschappen veel last gehad van vaginale schimmel. Vaak is het uitwendig bij mij maar wanneer het te lang suddert dan heb ik inwendig inderdaad datzelfde gevoel als jij beschrijft. Alleen een arts kan dat natuurlijk beoordelen

5 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde en ook geen blaasonsteking. Ik denk dat t schimmelinfectie is heb ik hiervoor ook gehad en toen een antibiotica gekregen die je moet inbrengen. Dat helpt bij mij ga ik weer doen..

5 jaar geleden

Schimmelinfectie? Bandenpijn?

5 jaar geleden

Ik ben maar naar de HAP gegaan. Ben nu wachten in de wachtkamer

5 jaar geleden

Ben benieuwd..

5 jaar geleden

Misschien is het bekkeninstabilliteit🤷‍♀️

5 jaar geleden

En?

5 jaar geleden

Het is geen blaasontsteking maar ze kan me ook niet vertellen wat het precies dan wel is. Het is frustrerend.. maar een maand geleden had ik wel een blaasontsteking en wellicht is het nog niet helemaal ontsteking vrij.. Morgen ga ik de verloskundige bellen voor de zekerheid

5 jaar geleden

Het is geen blaasontsteking maar ze kan me ook niet vertellen wat het preci ...
Sterkte! Hopelijk kan ze je wat wijzer maken. Bij mij kon ze er niet veel meer van maken dan dat het van bekken/schaambot komt, branderige gevoel dat ik heb herkende ze niet echt maar vond ze ook niet echt zorgelijk. Mogelijk toch wat geïrriteerd weefsel of iets dergelijks

5 jaar geleden

Hier de eerste drie maanden ook continu vaginale ontstekingen gehad zonder te weten wat of waarom. Kweek en urine waren goed, maar alles deed pijn. Seks was niet mogelijk en aanraken was al gevoelig. Is vanzelf over gegaan. Het enige wat de gynaecoloog kon zeggen was: waarschijnlijk hormonaal 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Hoi Ella20, ik heb dit heel vaak. de laatste 3 weken heb ik hier ook last van. Het gebeurt met mij ook als ik niet zwanger ben. Als ze mijn urine checken dan is er geen blaasontsteking. De enige advies dat ik heb gekregen is om de vagina (van buiten) te spoelen met kamillethee. Het kan gewoon irritatie zijn.