5 Reacties

2 jaar geleden

Nee hoor! Mijn meisje zelfde. Ze geeft het alleen wel sneller op 馃槀. Moet er soms om lachen probeer dat wel te verbergen. Ik laat haar ook gewoon even boos zijn en probeer daarna te troosten.

2 jaar geleden

Hier ook!! Ons mannetje is een driftkop en als hij iets niet mag stort hij zich op de bank of ter aarde om even flink te huilen 馃槄馃檲 ik probeer hem even te laten /negeren en er wel te zijn als hij wilt knuffelen. Voor die kleintjes zijn die gevoelens/buiten ook nog lastig

2 jaar geleden

Hier ook, het eindigt pas als ik haar afleid maar als ik het laat gaan houd ze het heel lang vol. Gillen, om d'r heen maaien en als ze d'r broer kan raken krijgt hij de volle laag inclusief bijten en alles. Als ze dus driftig word zet ik haar even weg en als de piek voorbij is leid ik d'r af met speelgoed oid

2 jaar geleden

Hier ook! Ik hoop dat het nog goed komt haha. De 2de is ook nog op komst, nu 5 dagen overtijd dus een perfecte timing. Ons zoontje gooit ook met alles, driftbui, wil niet in zijn stoel en blijft dan makkelijk 1 uur woest. Wil dan ook absoluut niet eten.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar 馃槄