9 Reacties

2 jaar geleden

Hier niet in spagaat maar wel met een been dat helemaal horizontaal ligt. Soms vraag ik mij af of dit niet uit de kom gaat schieten. Hij is ook zo lenig met zijn schouders/armen.. misschien kunnen zij dit gewoon nog omdat ze zo jong zijn?

2 jaar geleden

Hahah ja die van mij doet dit ook, ik ben jaloers😅

2 jaar geleden

Wij krijgen de zelfde opmerkingen geregeld 🙈 Hypermobiel misschien? Ik denk er eigenlijk niet teveel over na 😅

2 jaar geleden

Heel toevallig had ik een paar dagen geleden een topic geopend over hypermobiliteit 😊. Mijn dochtertje is ook erg lenig en doet dit ook. Heb morgen een afspraak bij de huisarts voor de zekerheid.

2 jaar geleden

Reactie op Mouch

Hier niet in spagaat maar wel met een been dat helemaal horizontaal ligt. S ...
Ja misschien inderdaad omdat ze nog zo jong zijn!

2 jaar geleden

Reactie op MamaM93

Wij krijgen de zelfde opmerkingen geregeld 🙈 Hypermobiel misschien? Ik den ...
Ik dacht er ook nooit echt over na. Maar nu mijn moeder het zei dacht ik toch hmm.. wel blij om te horen dat meer kindjes het doen. Scheelt weer wat zorgen voor nu 😊 ga het volgende week wel even navragen bij het bureau.

2 jaar geleden

Reactie op nefje

Heel toevallig had ik een paar dagen geleden een topic geopend over hypermo ...
Ga eens in jouw topic kijken!ben benieuwd naar wat de huisarts erover zegt. Volgende week moeten wij naar het bureau, dan vraag ik het ook even.

2 jaar geleden

Reactie op Kay95

Ik dacht er ook nooit echt over na. Maar nu mijn moeder het zei dacht ik to ...
Inderdaad slim om even aan te kaarten als je daar toch bent. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Kay95

Ga eens in jouw topic kijken!ben benieuwd naar wat de huisarts erover zegt. ...
De huisarts heeft ons doorverwezen naar de kinderfysio, zal binnen 1 week een afspraak krijgen 😊