11 Reacties

5 jaar geleden

Dit komt door t hcg. Iedereen reageert hier anders op. Meesten worden misselijk en moe.. Ik gebruik reispilletjes hiervoor.. helpt ook tegen duizelingen.

5 jaar geleden

Ik herken dit ook. Heb zelfs het gevoel gehad dat ik ging flauwvallen. Bij mij hielp rustig aan en ik voel het opkomen dus eerder met dingen stoppen

5 jaar geleden

Het kan ook een lage bloeddruk zijn zeker als je er mee bekend ben daar kan je ook duizelig en flauw van worden

5 jaar geleden

Duizeligheid is altijd het eerste symptoom waaraan ik merk dat ik zwanger ben. Volgens mij kan het niet echt kwaad verder. Als het erg is ga ik even liggen, zodat het bloed wat makkelijker naar m'n hersenen toe stroomt en dan gaat het na een paar minuutjes wel weer.

5 jaar geleden

Ik heb er ook behoorlijk last van deze zwangerschap. Had het bij de eerste volgens mij niet. Ik heb er anders wel vaker last van bij snel opstaan ofzo, waarschijnlijk een wat lage bloeddruk. Nu overvalt het me echter ook soms zomaar terwijl ik al een poosje sta. Ben nu precies 5 weken. Misschien is het alle veranderingen met de bloedtoevoer waar ons lichaam mee bezig is. Gewoon even rustig aan doen lijkt mij inderdaad het beste.

5 jaar geleden

Ik heb trouwens ook een enorme hang naar zout, vooral naar chips en dan het liefste paprika chips en hoe zouter hoe beter. 馃構

5 jaar geleden

Reactie op MarthaHari

Ik heb er ook behoorlijk last van deze zwangerschap. Had het bij de eerste ...
Precies dat! Of dat ik van een tijdje staan naar zitten ga of van zitten naar staan. Heel irritant h猫馃檲

5 jaar geleden

Reactie op MarthaHari

Ik heb trouwens ook een enorme hang naar zout, vooral naar chips en dan het ...
Wel handig, wat extra zout. Ik juist zin in zoet馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Samanthababy3

Precies dat! Of dat ik van een tijdje staan naar zitten ga of van zitten na ...
Ja, het is best vervelend inderdaad. Maar ja, het hoort er blijkbaar bij. We hebben het er wel voor over toch?! 馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Samanthababy3

Wel handig, wat extra zout. Ik juist zin in zoet馃ぃ
Dat had ik bij mijn eerste, zoetigheid, maar pas later in de zwangerschap volgens mij. Ik was in het begin zooooo misselijk dat ik nergens zin in had op geen enkel moment van de dag. 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op MarthaHari

Ik heb trouwens ook een enorme hang naar zout, vooral naar chips en dan het ...
Hier is ook paprikachips favoriet! 馃構